2014. február 3., hétfő

Könyves vágyakozások


Megpróbálom valamilyen kategorizálás alapján összerendezni a könyveket, de mivel csak úgy cikáznak a gondolataim, lehet, hogy ez csak több-kevesebb sikerrel fog megtörténni....
J. A. Redmerski: A soha határa és a 2. része Az örökké határa a legfrissebb berögzülés az agyamba, valamiért a fülszöveg annyira felkeltette az érdeklődésemet, hogy nagyon. Igaz, van még 1-2 New Adult könyv, amibe szívesen belekezdenék pl Monica Murphy: A heti csaj (és hamarosan megjelenő 2. része a Második esély pasi) elég hülye címek ezek, de a "belseje" itt is érdekesnek tűnik. Lakatos Levente könyvei is egyre jobban kezdenek érdekelni... és még J.Sterling - A hibátlan játékShayla Black & Lexi Blake - A rabul ejtett szűz és Addison Moore : Someone to love - Szeretni valakit
Szalai Vivien: A leghíresebb magyar madame -ját is el szeretném olvasni majd, már kétszer majdnem megvettem, de van ennél előrébb-való könyv-vágyam. 
Dan Brown: Inferno című krimije is nagyon nagy kísértésben tart engem és a pénztárcámat. Előbb-utóbb biztosan be fogom szerezni....  :)
Természetesen a karácsonyi listám hiányzó darabjai is érvényesek még, bár lassan-lassan kipipálhatom azokat a könyveket. Ezenkívül szeretném még ezeket: Jenny Colgan: Találkozzunk a Cupcake Kávézóban és Karácsony a Cupcake Kávézóban, Ali McNamara: Notthing Hillből szeretettel, és hasonló kis társaik....
Magyar írók könyvei közül Müller Péter: Férfiélet, női sors és dr. Csernus Imre: A kiút 

Amire már régóta fáj a fogam, de sajna a film megjelenése óta nem kapható:
Philip Pullman trilógiája:
Az éhezők viadalával is szemezek egy ideje, a filmekért teljesen odáig voltam, és vagyok, és egyszerűen kíváncsi vagyok, hogy van-e még valami plusz, ami kimaradt a filmekből. Lehet, hogy a céges névnapomra ezt fogom kérni... Sőt, még az 50 árnyalat trilógia olvasása is várat magára. Úgyhogy van mit pótolni, már csak idő kellene hozzá...

#BRÉKING! Pont ma láttam, hogy az Ulpius-ház Könyvesboltokban a hónap könyve lesz februárban A soha határa, és 999,- ért meg lehet vásárolni, én már meg is kértem egy Győrbe járó unokatesómat, hogy vegye meg nekem. Hétvégén már a kezemben lesz :)
*E

3 megjegyzés:

  1. Imádtam az arany iránytű trilógiát, még régen, a film berobbanásakor vettem meg és csak úgy zabáltam! Fantasztikus, eredeti, letehetetlen! :) Remélem sikerül megszerezned, mert hatalmas élmény :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először 3 éve kezdtem el keresni ezt a trilógiát, nem volt sehol. Akkor abbahagytam, most újra nekiálltam a keresésnek, de sehol sem lehet kapni, egyszerűen nem nyomtatták újra.
      Voltam az össze könyvesboltban már ami csak van a környéken, de semmi (volt, ahol megkérdezték, hogy a 2. részt is ez a pali írta? hát néztem hülyén a csajra...) na mindegy...viszont hallottam egy könyvtárról, ahol megvan. Lehet, hogy majd elmegyek és kiveszem.... Sajnálom, hogy a filmeket sem készítették el.... Kár érte. :(

      Törlés
  2. Nekem sajnos az arany iránytűben az nem tetszett, hogy túlzottam a keresztény vallást belevonta és ettől erőltetettnek éreztem a történetet.....amúgy ha keresel könyvet moly.hu és vatera a legjobb beszerzőhely számomra! Ott mindig megtalálom, ami hiányzik nekem!

    VálaszTörlés