2014. február 23., vasárnap

KÖNYV - Raine Miller: Meztelenül

"Brynne Bennett, a Londoni Egyetem ösztöndíjas amerikai hallgatója jó kislány módjára éldegél Londonban. Próbálja rendbe tenni kisiklott életét, keményen tanul, részmunkaidőben pedig fotómodellkedik. Egy nap Ethan Blackstone, a sikeres angol üzletember megveszi a lány aktképét, és rögvest magának akarja Brynne-t - vágyait gátlástalanul a tudtára adja, nem ismeri azt a szót, nem. Domináns természete magával ragadja, foglyul ejti Brynne-t, holott ő még egyre múltjának démonai elől menekülne. Titokzatosság lappang a kapcsolatukban, és hatalmas rejtélyek bújnak meg a háttérben.
Vajon megszabadíthatja-e Ethan a múltja terhétől Brynne-t? És hagyja-e Brynne, hogy ezt megtegye, mielőtt az újra felszínre törő múlt szelleme végleg elpusztítaná egy szép jövő esélyét?

Ez a kép mindent megváltoztatott. Más ember lettem, ahogy ránéztem, és vissza se tudtam változni többé, főleg miután találkoztunk az utcán azon az éjjelen. Az egész világ megváltozott körülöttem egy fénykép miatt. Egy gyönyörű amerikai lány fényképe miatt. - Ethan Blackstone"

Múlt héten meghozta az unokatesóm A soha határa című könyvemet (végre), az anyukája pedig kölcsönadta a Meztelenült. Pénteken 2 órám között (Alternatív turizmus és Állattan) volt 4 óra szünetem, úgyhogy nem kellett sokat gondolkoznom, hogy mikor olvassam el, illetve, hogy mit találjak ki, hogy ne unatkozzak... Először is egy vallomással tartozom: Nem akartam elolvasni, kicsit sem; mivel az 50 árnyalat kistesójának írták le sokan. Ezért nem olvasom el Sylvia Daytől a Crossfire sorozatot sem....
Hát nem is tudom hol kezdjem, nem nyűgözött le igazán. Nem lenne azzal gond, hogy hasonlít a szürkére hiszen van rá igény, de azért ne legyen „egy kaptafa” az összes new adult könyv.
Szóval: alap sztoriként adott egy csinos lány, ez esetben Brynne Bennett és egy őrült(en) szexi, gazdag pasi, Ethan Blackstone, akik első látásra vonzódnak egymáshoz, és ahogy lennie is kell, egymásba gabalyodnak. Sőt a lányt apja kérésére védelmeznie kell Ethan-nek... Lényegében a cselekmény végig csavar mentes, a sima történet leírása még egész jó, na de amikor a szexjelenetek leírásához érünk, háátőőőő.... Amikor sokadszorra olvastam a "k*rvára szexi vagy", "most k*rvára elfogok élvezni" és a többi kurvajó szófordulatot, hát ott le kellett tennem a könyvet, és muszáj volt röhögnöm.... először még, húúú, izgi, de aztán nem, mégsem az.
Jaa, és van egy nagy titok, ami nem derül ki konkrétan, de nagyon erős sejtésünk lesz róla. Amúgy a mellékszereplők könnyen felejthetők, a főszereplők pedig szerintem jellemtelenek: Brynne is és Ethan is idegesítő. Azt hiszem ennyi, nem tudom, hogy van-e valami amit megemlítenék még....
Összességében nem bántam meg, hogy elolvastam, jobb dolgom úgysem lett volna. (Főleg, hogy nem én vettem meg a könyvet...) Egyébként a könyv borítója kivételesen tetszik. :)
Ulpius-ház Könyvkiadó, 2013 - Ára: 3499,- (nagyon drága, vagy az oldalszám [185] a kevés)
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése