2013. december 15., vasárnap

Tusvonalak

Karácsony helyett engem, most valamiért jobban érdekelnek a tusvonalak, és egyéb szépítkezős, filmezős, olvasós, TANULÓS, és egyéb teljesen nem ide illő dolgok... Ma például azon gondolkoztam, hogy nekem melyik is állna a legjobban, 2-3 éve, amikor a koliban laktam, akkor reggelente nagyon szerettem (de nem igazán tudtam :) tusvonalat rajzolni, a szemceruza+szempillaspirál kombó mellé. A nagyon egyszerűeket próbáltam (2. sor, illetve utolsó Everyday) de mindig is az első sor volt a cél, azt hiszem ma újra előveszem a tus ecsetemet és a tégelyes Avont vagy a SuperShockos gélállagú szemceruzámat.... Nekem a tusfilces megoldás nem volt jó, halvány is volt, meg átragadt mindenfelé... Inkább ecsetezek... :D


Profiknak:
*E

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. ÉN sem tudtam, hogy ilyen sok van. Az első kép elég régóta meg volt, gondoltam rákeresek, hátha bővült, és kidobta az alsót. A következtetésem pedig annyi, hogy nagyon sokat kell még gyakorolnom ezt a tusvonal-rajzolást :D

      Törlés