2013. december 29., vasárnap

AB. 22 - Ajándékok

Sajnos nem teljesen értem, hogy miért pont 22-re került az ajándékok témakör, mivel amit én vettem, azt még nem mondanám meg, mert tudom, hogy néhányan olvassák a blogot; amit én kaptam azt pedig még nem tudom. Szóval, most mutatom csak meg a meglepetéseket :)

A hőn áhított Samsung tablet helyett egy (kicsivel) olcsóbbat vettem (Prestigio Multipad 2 ultra duo 8.0 3G), de ugyanazzal a tudással és tulajdonságokkal: 3G-s, 8 colos, Android, satöbbi.... Azért döntöttem így, mert most már tényleg elkerülhetetlen a telefon vásárlása, úgyhogy januártól arra fogok még pluszba spórolni. Mivel apukám eléggé tanácstalan volt, ezért állta a tablet felét :) úgyhogy a telefon-alaptőkém elég jól áll, főleg, hogy az egyik mamámtól pénzt kaptam :)
A másik mamától gurulós irodai széket kaptam, mert ami van, az eléggé elhasználódott az évek során. Apa borotválkozós készletet kapott: Old Spice aftershave-et, Avon Sport szettel: borotválkozó zselé és nyugtató balzsam. Nagyon örült neki.
A mamáknak pedig anyával közösen sálakat kötöttünk, biztosan mindenki ismeri ezeket a sálfonalakat, mi decemberben nagyüzemben készítettük őket:
ez volt a kedvenc színem

Anyukám táskát kapott, egy Karácsonyi ételek könyvét (de ezt már december elején) és az új Update 1-es süteményes könyvet:

ÉN megkaptam tőle a Scrabble-t, néhány ruhadarabot, de még december elején és Oriflame karácsonyi parfümöt: Fairy City Lights: Friss zöld jegyek, a zamatos eper, a nőies jázmin, a kandírozott alma és az édes bonbon buja és izgalmas aromacsokra. Nagyon fincsi :)

Nóra barátnőm ezt kapta: szürke, meleg, bundás házicsizma, bögre saját teaválogatásommal, és egy kis meggyes-marcipános szaloncukor kompozíció:
 ÉN kaptam tőle: Papp Diána: Téli fagyi, szuper fekete karkötő és fenyő-alakú Milka:

Verával a várva várt közös Pandora karkötő vásárlásunk fuccsba ment, az ékszerboltban kialakult "káosz" miatt, ezért átmentünk egy másikba, és beszereztük az Unique-karkötőinket. Imádjuk! Ezt a Veronika kapta, nagy adag csokoládé kíséretében:
bőr, rozsdamentes acél-rose és pezsgő színű Swarovski szív
ÉN ugyanezt kaptam tőle, csak a manó helyett egy hógömb volt :$ TUDTA, hogy akarok egyet, szeretem érte nagyon :)

És amit magamtól kaptam: kis táska, csodálatos melltartó és egy bizsu fülbevaló, nem tudtam ellenállni és állítólag fémallergiásoknak is jó, hát, nekem begyulladt tőle a fülem....

Két barátnőmmel sajnos nem tudtam találkozni, egyiknek postán küldtem el az ajándékát, fülbevalót kapott, az ő ajándéka még nem érkezett meg. A másikkal pedig majd csak januárban találkozunk, akkor majd mesélek róla. Remélem mindenkinek ilyen boldogan és meghitten telt a Karácsony!
*E

4 megjegyzés: