2013. december 20., péntek

Ajándékcsomagok

Egy jól összeállított ajándékcsomag élményt ad, nem csak tárgyakat: egy szép, tartalmas, vagy romantikus este kellékei összecsomagolva többet jelentenek, mint a tartalmuk összessége. Azt üzenik: pihenj, törődj magaddal, töltődj fel, tarts egy kis szünetet, ünnepelj, alkoss és hogy szeretlek, gondolok rád.

Lehet színek szerinti a csomag, nekem például van egy kékimádó barátnőm, mindennek örül, ami kék; de ha tematikus ajándékcsomagokat készítünk, a legváratlanabb helyről jöhet az inspiráció. ÉN az alapján próbáltam ötletelni, hogy 1-1 tulajdonság, vagy hobbi alapján indultam ki, és kapcsoltam hozzá még odaillő dolgokat. Írtam mindegyikhez javaslatot, hogy milyen típusú ember örülhet nekik, de természetesen ezek csak kiinduló ötletek, lehet módosítani, alkalomhoz illően bővíteni a csomagok tartalmát. Mindegyik válogatás egy kis szabadidőt, szusszanást, élményt ad, és az ajándékozott hosszasan élvezheti a csomag adta örömöket. Olyan dolgokat választottam, amelyek hasznosak és szépek is, nem csak porfogók, de lehet, hogy a csomag új tulajdonosa amúgy sajnálná magától ezeket az apróságokat (főként a kencéket, illatosító, dekorációs kiegészítőket). Ékszereket és a gyertyákat szerintem minden nő szereti, és azért ezeket a kis csoportokat férfiakra is át lehet fordítani.

1. Akik teljesen ki vannak merülve a vizsgaidőszakban vagy stresszes munkában, és rájuk férne egy kis alvás, vagy hulla fáradt anyukáknak.
- Pihentető szemmaszk, éjszakai arckrém, levendula illóolaj vagy egy cserép levendula a nyugodt alváshoz, relaxációs CD, ajakápoló, illatgyertya

2. Otthonülős könyvmolyoknak, akik szeretik a csendes, nyugodt estéket, de sajnos már nagyon rég volt alkalmuk leülni és belemerülni egy könyvbe
- Egy szép bögre, finom tea és virágméz, egy jó könyv, kézzel készített (pl. hímzett) könyvjelző, jegyzetfüzet és toll a felmerülő gondolatoknak és kedvenc idézeteknek, és rózsa illatú gyertya a hangulatos olvasáshoz

3. Műszaki zseniknek, akik imádják a modern kütyüket
- Tablet vagy telefon tok, telefonhátlap, digitális képkeret, köves/mintás pendrive

4. Vízimádóknak, akik nem feltétlenül jutottak el a tengerpartra idén, de azért szeretnének otthon is pancsolni, relaxálni.
- Algás, tengeri sós, iszapos piperék, pakolások, fürdőbombák, fürdősó, fürdőszivacs, kagylós dísz a fürdőszobába, egy kényelmes papucs, vastag törölköző

5. Bulikirálynőknek és a parketta ördögeinek
- Zselés párna magassarkúba (én ilyet már vettem tavaly, nagy volt a boldogság), lábfrissítő gél, hidratáló lábkrém és puha zokni, egy szép körömlakk a körömcipőhöz, kistáska, szájfény, egyéb smink...

6. Az édességek megszállottjának, akit mindig cukorkaillatfelhő vesz körül — nekem anyukám
- Fahéjas-vaníliás kencék, gyömbéres illatgyertya, egy nagy adag házi keksz vagy muffin, gyümölcsös szájfény, cupcake- vagy macaronmintás akármi, szakács- és süteményes könyvek, sütiformák, muffinpapír, ritka különleges alapanyagok.

7. Kreatív barátnőknek, akik szeretnek kötni, horgolni, varrni vagy egyéb kézművességet kedvelőknek
- Ebben a témában irt könyv (gyöngyfűzés), újság előfizetés (burda...), fonalgombolyagok, gyöngykészletek, szabócenti, fércelőcérna, gombostű, szabásminta

8. Kalandoroknak és utazó nagyköveteknek
- Repülőjegy, utazótáska, földgömb, térkép, kedvenc helyét ábrázoló lakás dekor vagy könyv, utazópárna, digitális fényképezőgép és digitális fényképkeret

Természetesen ezeket lehet bővíteni, illetve kombinálni egymással, mivel mindenkit több dolog is érdekel. Remélem tudtam ötleteket adni. :)
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése