2013. december 7., szombat

FILM - Jégvarázs

Nemrég értünk haza a Jégvarázsról! IMÁDTAAM!!! 

"Amikor egy gonosz varázslatnak köszönhetően a királyság az örök tél fogságába esik, Anna, a félelmet nem ismerő optimista összeáll az extrém hegyi emberrel, Kristoffal és az ő hűséges rénszarvasával, Sven-nel, hogy közösen megtalálják Anna testvérét, Elsát, a Hókirálynőt és véget vessenek fagyos varázslatának. Az Everesthez hasonlítható körülmények közt, titokzatos trollokkal és a lenyűgöző és igazán vicces Olaf nevű hóemberrel is találkoznak. Annának és Kristoffnak mágikus kalandokkal kísért útjukon a természet erőivel kell dacolniuk, hogy megmentsék a királyságot a teljes pusztulástól."

Aki még nem tudná a filmet az Aranyhaj és a nagy gubanc (hasonlóan nagyon jó) illetve a Ronto Ralph (elmegy) alkotói készítették; a Walt Disney rendezésében, úgyhogy csak és kizárólag jó animációra számíthattunk! A trailer is ezt támasztotta alá, számomra... És be is váltotta a hozzáfűzött reményeimet, bár ez nem olyan meglepő... (lehet, hogy elfogult vagyok??) Egyéb történet leírás /spoiler/ nem lesz!
A bájos karakterek, csodálatos színek, tanulságos történet mellett ott voltak az énekek is (egy kicsit nekem már majdnem sok volt, dehát egy Disney-filmről beszélünk, ott pedig sosem lehet sok ez éneklésből) Szeretem az ilyen meséket. Örülök, hogy a Disney kezd visszatérni önmagához és a gyerekeket elrepítik a képzelet csodálatos világába, ahol bármi megtörténhet ... meg a felnőtteket is... (és egy időre elfelejthetik a napi gondokat)
Az pedig hab a tortán, hogy 3D-s volt. ÓÓÓÓÓóóóóó, de megnézném méég. 
*E

2 megjegyzés:

  1. Juuuuj, de jó, hogy te már láttad, én is nagyon szeretném megnézni :) Mikor megláttam a trailerét úgy megörültem, hogy végre egy igazi disney-s mese, olyan kedves, bájos, mint a régiek :) Ezek szerint tényleg olyan, nem csapott be az előzetes. Alig várom, hogy én is láthassam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem tutibiztos,hogy nem fogsz benne csalódni :)

      Törlés