2013. december 3., kedd

AB 1., 3. - Adventi tervek naptárban

Mint látjátok lesznek napok, amiket összevontam. Igazából az adventi naptár nekem most már és most még semmit sem jelent; és igazából nagy terveim sincsenek ezekre a napokra, mivel nálunk egy ideje szűk családi körben telnek az ünnepek, így nem kell nagy előkészületeket tenni, és a karácsonyi ajándékok nagy részét is beszereztem....


Amikor kicsi voltam a szobám fél falát beterítette egy nagy adventi naptár, amit anyukám készített. Sötétzöld alapon 24, kis zsebecske, nem sorrendben, amikre keresztszemes technikával különböző karácsonyi motívumokat hímzett, és csak aznap rejtette el benne az apró ajándékokat. [sajnos képet nem találtam :( ] Imádtam, de amikor egyetemre mentem lekerült a falról, sajnos...
Adventi terveim a szokásos tervek, adventi vásárba szeretnék eljutni, forralt borozni, barátnőzni, pihenni és takarítani..... De erre a célra az újságokban mindig nagyon jókat találok, úgyhogy ajánlanék is kettő ilyet, az egyiket az ÉVA magazin Adventi különszámában találjátok meg, a másikat pedig a Nők Lapjában (nem az adventiben).

ÉVA Advent

Néhány számomra fontosabb dátum:
6. Állattanból beugró
7.-8. Jégvarázs a mozikban
13. Szociológia beadandó határideje (utolsó tanítási nap)
14. Mindenki Karácsonya Gellénházán! (már hagyománynak számít a községünkben, tervezek róla bejegyzést)
20. Céges ünnepi ebéd és ajándékozás az irodában (nálunk az utolsó munkanap, erre spóroltunk egész évben)
23. Vera karácsony (évek óta ez a mi napunk)
25. Karácsonyi buli (kihagyhatatlan)
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése