2013. december 17., kedd

DIY - Fülbevaló ●3

Katt a képre, és megnő.
Elég régen volt csináldmagad bejegyzés, pedig azt ígértem, hogy hozok, de egyszerűen nincsen rá időm, tudom nem lehet ez kifogás, de sajnos most tényleg kifogott rajtam az időhiány. Viszont csalok egy kicsit az ebédidőmből, és gyorsan írok nektek egyet. A képet is nemrég találtam, kb 10 perce, tökéletes az időzítés! Én erről a fülbevalóról egyből egy hópehelyre asszociálok, úgyhogy olyan hóimádóknak, mint én is remek ajándék lehet karácsonyra. Az elkészítés menetét nem írom le, ha a képre kattintotok, nagyon jól lehet látni, mit merre kell hurkolni, húzni és fűzni...egyébként ez az alapja a gyöngybogyónak is.
Egy medállal pedig komplett ékszer-szettet ajándékozhattok, a csomagban szerintem bőven lesz hozzá annyi gyöngy. :)
*E

2 megjegyzés: