2013. május 7., kedd

KÖNYV - Havas Henrik - Almási Kitti: Szeretők

"Kiszolgáltatott szerelmesek, akik mindent megadnak a párjuknak, és közben tudják: sosem kaphatnak viszonzást. Számító nők és férfiak, akik eszközként használják a szexualitást, hogy mindet megszerezzenek maguknak az életben. Emberek, akik a fájdalomtól való félelmükben úgy döntenek, hogy a nagy Ő helyett inkább beérik alkalmi partnerekkel.
A legtöbb embert megkísérti élete folyamán, hogy titkos románcba bonyolódjon valakivel. Vajon mitől tűnik  sokak számára ennyire vonzónak a tiltott gyümölcs, hogy bármit hajlandóak lennének feladni érte? Erre a kérdésre keresi a választ a cinikus, mindenre kíváncsi újságíró és a szókimondó, éleslátású pszichológus. Havas Henrik tizennégy nő történetét gyűjtötte össze, mert kíváncsi volt arra, miért érik be a szerető szerepével. Az általa feltett kérdésekre a téma ismert szakértője, Almási Kitti pszichológus felel. "
Vigyázat: a könyv kínos titkokról ránthatja le a leplet bárki életében!

14 történetet olvashatunk, minden történet Havas Henrik kb 1 oldalnyi bevezetőjével kezdődik, utána a 10-15 oldalas történet az adott nő elmesélésében, van amelyiknek nagyon jó a stílusa; és volt, ahol sokat nevettem, vagy éppen meglepődtem. Majd a történet után Almási Kitti max. 6 oldalas elemzése, szakkifejezésekkel... Hát hol is kezdjem, a történetek jók, volt amin elgondolkoztam, és volt amin felidegesítettem magam, hogy 1-2 nő miért hagyja magát ennyire kihasználni; éppen ezért ajánlom azoknak az embereknek, akik hasonló helyzetben vannak, hátha ennek köszönhetően felnyílik a szemük.
Az "ONLÁNY, OFFSRÁC" egy (szerintem) tök átlagos történet, csaj unokatesója bemutatja a haverját, összejönnek, kiderül, hogy van barátnője, de ettől függetlenül mind a kettő kellene a pasinak. A másik kedvencem a "HITELES MÁSOLAT" a mesélő stílusa miatt. :) Vagy az "EGZOTIKUS KALAND" ...
Ez a könyv 2012 év végén került a boltokba, én január közepén 50%-os kedvezménnyel vásároltam meg, az eredeti árát biztosan nem fizettem volna ki érte, annak ellenére sem, hogy viszonylag tetszett :)


Megosztok egy kis részletet belőle, remélem ezzel a pár sorral sok nő életét könnyítem meg, vagyis remélem, hogy megkönnyítem egy kicsit :)
"Érdekes, de sokszor úgy tapasztalom, hogy valahogy azokat szokták elhagyni, akik ezt ki is bírják. Akik összeomlanak, és nem képesek kézbe venni a saját sorsukat, azokkal ritkábban történik meg. Én legalábbis azt látom, hogy az erősebb nőket inkább elhagyják a férfiak, mint a gyengéket. Ha elég erős egy nő, megkíméli a férfit a bűntudattól."
Almási Kitti
Libri Könyvkiadó, 2012 - Ára: 3490,-
Csók és puszi:
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése