2013. május 11., szombat

DEKORKOZMETIKA - Ballagás

Hétvégén ballagáson voltam, a tavalyi tanítványaim meghívtak a ballagásukra; hát, mit mondjak? Meghatódtam teljesen. Nagyon aranyosak voltak és nagyon örültek nekem, még csokrot is kaptam, szegfűt.
Felvehettem a gyönyörű platformos magassarkúmat is, most először. Vélemény, tapasztalat: kényelmes, de egy óra mozdulatlan, egyhelyben állástól megfájdult a lábam... 
Na szóval emellett a szolid manikűr mellett döntöttem, a tanulós készletemből előszedtem a francia alaplakkot, és tettem rá körömmatricát, szerintem totálisan odaillő volt.
(2 réteg halvány rózsaszín Akzent alaplakk, 1 réteg CN fedőlakk, és körömmatrica: AVON)


A gyűrűt, ami itt is rajtam van, a középiskolai ballagásomra kaptam a szomszéd Zsófiéktól, szép zöld köves, imádom! Igaz, nem hordom gyakran, félek, hogy elhagyom a követ belőle, mert egy kicsit mozog :)
A csoportom hétfőn írja az írásbeli részét, 29-én pedig a szóbeli lesz, sok sikert nekik!!!
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése