2013. május 15., szerda

AVON - Infinitize szempillaspirál

Három gömbfejből álló spirálkeféje körülöleli a szempillákat a tövektől egészen a végekig és exkluzív mikroszálai segítenek, hogy szempilláid még hosszabb, még íveltebb és még göndörebb kinézetűek lehessenek. 
- nem pereg le és nem csomósodik össze
- ellenáll a párának és az izzadásnak
- szemészetileg tesztelt

A kis gömbfej eléri a belső szemzugot és a rövidebb szempillákat. A közepes gömbfejjel még több szempillát festhetsz ki, amihez nagyban hozzájárul az íves kialakítás is!
A nagy gömbfej a külső szemzug pilláit is eléri, és viszonylag sok festéket vesz fel, ami nekem azért jó, mert elég hosszúak a pilláim ... 

Elérhető színek: Black Brown, Black.  Nekem természetesen a Black van.


Nekem nagyon tetszik, már majdnem jobban, mint az általam piedesztálra emelt SuperShock. Egy hete jött meg, azóta tesztelés alatt volt, és nem bántam meg, hogy megrendeltem! (Sajnos volt már olyan AVONos szempillaspirál, amit vissza kellett küldenem, mert állandóan lepergett a szempillámról fél óra alatt... Reese Witherspoon reklámozta, nem tudom a nevét, de kaptam helyette SuperShockot, úgyhogy ez a garancia 1 nagy pirospont nekik.) Hétköznap 1 réteg, buliba 2 :)
Na szóval a kefe szerintem sok festéket vesz fel, szerencsére, és nem nehezíti el a pillákat, szóval, akinek nem brutálhosszú, mint nekem az se ijedjen meg, mert nem fog felkenődni mind. :) én ennek azért örülök, mert ha nem muszáj nem kell 3szor átkennem a pillákat, ami ugye azért volt rossz, mert ahol már 1 réteg van, ott lesz még egy, és esetleg mégegy, ami már ronda. (SuperShocknál [SS] is így van.)
De amit SS nem tud, az az, hogy a nagyon pici, eddig szinte láthatatlan pillákat is bekeni, nálam a dúsítás így garantált volt. A bevezető ára 1000 Ft körül mozog, ami szerintem nem mondható drágának, ráadásul 10 ml. Jó tulajdonságai még, hogy tényleg nem kenődik el, nem pereg le, nem csomósodik, nagyon tartós, ééés nem ragad össze a szempillám, hanem szálanként bekeni. Perfect.
Majdnem olyan, mintha vízálló lenne, de nem az, szerencsére, én könnyen letudtam/letudom mosni. Ha nem muszáj ne szagolgassátok, mert eléggé büdi, de hát nem parfümről van szó. Amúgy nem is könnyezett tőle a szemem, úgyhogy, így tényleg nem zavaró. Azt hiszem mindent elmondtam róla, a kedvenc szempillaspirál versenybe bekerült, majd szólok melyik nyert nálam :)
Ha valamit kihagytam volna, ami érdekelne, akkor írj bátran!
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése