2014. június 2., hétfő

Szex és New York

Csodaszép, mosolygós és nagyon boldog (idei első) nyári reggelt kívánok mindenkinek! :) Hétfő van. Most indulok dolgozni, remélem gyorsan eltelik a nap és fitt maradok valamennyire; tanulnom kellene délután... Apropó, a pénteki Agrometeorológia vizsgám csodával határos módon sikerült (elégségesre :/ ). Azért csodával határos, mert ott derült ki számunkra, hogy van tételsor, és nem amolyan dolgozatos formában lesz (pl 10 átfogó kérdés az egész anyagból) természetesen amekkora pechünk van, sikerült az egyik legnehezebb tételt kihúzni a csoportunk képviseljének, de aztán néhány emlékfoszlányommal írtam egy egész oldalt, ami csak egy kettesre lett elég. Fura, mert kicsit csalódott és mérges vagyok, persze örülök, hogy meg lett és ki van pipálva, de minimum egy 4est vártam.... hát ez van. Lehet, hogy kezdek felnőni és megkomolyodni ???? Ha lesz kedvem és időm, akkor lehet, hogy megpróbálok javítani.
Hangulat:

" Olyan voltam, mint egy nő, aki lemerevedik egy lángokban álló ház létráján. A legutóbbi kapcsolatomban úgy megégettem magam, hogy féltem fejest ugrani a következőbe. "

*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése