2014. június 27., péntek

Heti beszámoló

Először is a tegnap elmaradt Szeretnék...-el kezdem :)
Szeretnék ... elmenni Olaszországba! Jövő nyáron mindenképpen elmegyek, erre fogok gyűjteni!

Tudom, hogy megint eltűntem, de nagyon sok elfoglaltságom volt, főleg a tanulás.... de a mai nappal lezáródik végre a 2013/14/2-es félév. Szerencsére sikerült a legtöbb tárgyból összeszednem magam annyira, hogy 4-es vizsgajegyet kapjak, a nehezebbekből persze a stabil KETTES szintet hoztam. Hát, még mindig az a legjobb jegy a világon, legalábbis, amióta egyetemista vagyok. Ennél már csak szebbek vannak... :D
Időközben elkezdtük az árpa aratást is, úgyhogy unatkozni ezután sem fogok, csak a tanulásra szánt időmet a barátokra fordítom, már így is eléggé elhatárolódtam mindenféle kimozdulástól.
Viszont amit hamarosan hozni fogok nektek: könyvek, filmek, Avon újdonságok és a lakkokat is leteszteltem, de hát mindent szépen sorban.

Az Avon gel finish lakkjai meseszépek, nekem egy kicsivel, kb 1-2 nappal tovább is bírták a strapát a kézkörmömön; a vegyes után áttértem az egyszínűre: csak a narancsos-pirossal próbálkoztam, hétvégére pedig a pinket kenem majd. Tehát a tartósságuk kézen kicsivel jobb, mint az eddigi lakkoké, viszont a lábamon nem bírta olyan sokáig, mint eddig bármelyik, az Apple candy-vel kentem ki, az vizsgára is, meg úgy hétköznapokra is jó volt, kb 2-2,5 hétig bírta, eddig ezzel egy hónapig nem volt gondom, úgyhogy lábra kevés a tartóssága. Amúgy végig megmaradt a gyönyörű csillogása, úgyhogy a kezemen tuti, hogy használni fogom.

Ez a narancsos-piros, de a lámpafényénél annyira nem látszik, feldobtam egy kis arany színű kaviárra, de gondolom mondanom sem kell, hogy 1 nap alatt lepotyogott mind, viszont a helyükön ezüstös gödröcskék maradtak, úgy is szép volt, szerintem.
*E

2 megjegyzés: