2014. június 7., szombat

DIY - Nyaklánc ●5

via:Pinterest
Háááát, iszonyú régen volt csináld magad bejegyzés. Sok jó ötletet találtam, de mostanában kedvem nem sok volt a kivitelezéshez, úgyhogy itt porosodnak sokan a Piszkozatok között. Kicsit bánom .... De most újult erővel, a tanulást kerülve megvalósítottam egyet, szerintem szuperül néz ki. Amire szükséged lesz:
- Fogó
- 10 db10mm-es alátét (háztartási bolt/szerelvénybolt 6-10Ft/db)
- 12 db10mm-es gyűrűk (hobbybolt 200Ft/ 20 db-os csomag)
- Lánc (hobbybolt max 200Ft)
- Körömlakk


Szerintem tényleg nagyon szép és mind a két oldalát lehet használni, olyan alakzatban rakod össze, ahogyan csak szeretnéd, egyetlen egy baj van vele, sajna a lakk hamar lekopik a fém alátétről :(
Bármilyen lakk, és bármennyi mennyiségben, eléggé elszomorított, azért megosztom, várom az ötleteket, hogy mivel lehetne helyettesíteni a lakkot.
*E

3 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz ötlet. Ha esetleg megpróbálnád valamivel lefixálni a karikákat? Valami fújós, átlátszó lakkal vagy nem is tudom. :)

    VálaszTörlés
  2. Egyszer nyakláncot "javítottam" lakkal fel, és melegre megolvadt. Ezért egy átlátszó lakkot kentem rá pluszban, és a helyén maradt.
    Egy próbát megér.
    Jó ötlet, szerintem megcsinálom. Megtetszett! :)

    VálaszTörlés
  3. Próbáltam az átlátszó lakkot, nekem nem jött be, mással eddig még nem próbálkoztam :)

    VálaszTörlés