2014. június 3., kedd

KÖNYV - Anne Iburg: Olajok és ecetek kislexikona

Eredetileg a diplomadolgozatomhoz vettem, de most valahogyan, egy kis pakolgatás során ismét a kezembe akadt, és hát, naná, hogy belenéztem, kb hatezredszer is. Imádom az ilyen érdekes és egyben finomságokkal telepakolt gasztro könyveket, még akkor is, ha nem egy szerelmi- vagy gyilkolós történet háttérfonalát, hanem inkább történelmi dolgokat ír le. Mellesleg az egyik barátnőmnek is innen szoktam ajándékokat készíteni, nagy saláta-fan, úgyhogy mindig örül, ha kap egy "kis" üvegnyi értéket.


"Minden, amit az olajok és ecetek származásáról, gyártásáról, különleges hatásairól és ízanyagairól tudni kell vagy tudni érdemes, azt megtaláljuk ebben a könyvben. A színes fotókkal teli kötet az ízekről, felhasználásról, vásárlásról és tárolásról ad hasznos információkat, de számos klasszikus és új receptet is közöl. A könyv az ecetek és olajok házi gyártáshoz is ad jó tanácsokat."

M-érték Kiadó, 2006 - Ára: 2-3 ezer,- de én tuti, hogy kiárusítás alkalmával vettem az Alexandrába, max ezer forintért.
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése