2014. június 28., szombat

Fűszerek

Találtam egy nagyon jó cikket, a fűszerezési szokásokról. A Shortlist összegyűjtötte a világ 36 országának 3 leggyakrabban használt fűszerét, alapanyagát vagyis a jellemzőit. Szerintem nagyon érdekes, és nagy részében helytálló információk, és persze mutatós is. :)
A pofonegyszerű ábra abban segít, hogy ha valamely nemzet konyhájának fogásait szeretnénk elkészíteni, egy perc alatt eldönthessük, milyen ízesítésű legyen az étel. A magyar konyha jellemzéséhez a vöröshagyma, a paprika, a zsír vagy szalonna jutott, én nem tudok vitatkozni a választásukkal.

Szerintetek mi jellemzi még a magyar konyhát??

 
Katt a képekre,hogy nagyobbak legyenek :)
*E

2 megjegyzés:

  1. Nahát, milyen ötletes kis képek! :) Szerintem a paprika és a hagyma tényleg tipikusak a magyar konyhában, a disznózsír is, habár én azt nem sűrűn használom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még mindig nem találtam ennél a háromnál tipikusabbat, úgyhogy nem is gondolkozok rajta tovább! :)

      Törlés