2013. augusztus 20., kedd

Mai manikűr

Augusztus 20. Nálunk ilyenkor búcsú van, nagy kajálások, vendégsereg, jókedv, móka és kacagás, este pedig tűzijáték. Ebben a pár napban, amíg készülődtünk és a sütés-főzésben nem volt időm a körmömre (sem), úgyhogy 11-kor gyorsan nekiálltam. Igazából túl sok ötletem nem volt, csak annyi, hogy valami rózsaszínre vágyom. Korallra esett a választásom, amit feldobtam egy kis feketével meg sok arany csillámmal, a végeredmény pedig csodálatos lett. Kedvencemmé vált, ajánlom mindenkinek :)

Amiket használtam: Oriflame Very Me Getaway Coral, Essence colour & go - 67 make it golden és az Essence 002 stamp me! black. Régen volt fekete lakkom, de azt egy ismerősöm elkunyerálta, úgyhogy kipróbáltam a pecsételős feketét, és hát, imádom: 1 rétegben is brutálisan fed, és nagyon szép fényes, ami itt éppenséggel nem látszik...
Az arany fedőlakk pedig a jolly jokerem, elég sokszor bevetem, eddig mindig sikeres volt.
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése