2013. augusztus 27., kedd

Azték alapok

Mostanában több időm és kedvem volt a körmeimre, eddig az 1 nap, 1 réteg-elvét követtem. Rövid is volt a körmöm, és így változatossá tettem a napjaimat, persze gazdaságosnak nem mondanám, túl sok körömlakk lemosó fogyott, de legalább lakkokat is tudtam szívfájdalom nélkül selejtezni.
Talán a hűvös idő miatt, meg persze megnőttek a körmöcskék is, ismét kedvet éreztem egy kis kreatívkodáshoz. Színekben a kedvenceimhez nyúltam, mi máshoz? Valamiért ez a korall-mániám nem akar elmúlni, ugyanúgy ahogy a sötét pink sem, bár én ezt nem bánom. Tehát a felhasznált lakkok: Oriflame Very Me Getaway Coral és Cerise, és ragasztószalag, valamint az Essence nail art special effect! 07 soft touch toppere.
Ahogy elkészültem az első csíkkal, azonnal tudtam, hogy ezt a manikűrt a matt fedőlakkoknak találták ki. A másik ujjamra nem tettem, hogy el tudjátok dönteni nektek melyik tetszik jobban. Nem tudom miért, de sem a Crystal Nails, sem az Essence mattítós fedőlakkja sem volt kompatibilis ezekkel az Oriflamekkel, úgyhogy egy kicsit látszik is, hogy feloldotta a kezdő húzásnál. Mellesleg a képeken narancssárgának tűnik a korall, úgyhogy kicsit csalódott voltam miatta...
Egyébként a hüvelyk ujjamon is sima korall lakk volt... most tűnt fel, hogy az nem szerepel egy képen sem... Egyébként az azték minta alapjait is felfedeztem, úgyhogy valami olyasmi lesz a következő project.
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése