2013. augusztus 10., szombat

AVON - Planet Spa: Bali Botanica

Mivel a múlt hónapban nem valami sok bejegyzést írtam nektek, ezért most próbálom behozni a lemaradást. A közeljövőben lesz még egy AVON-os bejegyzés, nehezen tudtam dönteni, hogy melyikkel is kezdjem, de aztán a prioritásom szerint ez hamar eldőlt.
Meséltem már róla elég sokat, hogy a számomra verhetetlen szempillaspirál a SuperShock, igen jól látjátok, nem tudta letaszítani az Infinitze. Most elhoztam a 2. számú kedvenc AVON-családomat, a Planet Spa-t, ezek közül is a legújabb termékeit a Bali Botanica-t (is).

A mostani. 11.-es kampányba, augusztus 14-ig nagyon kedvezően tudjátok megvásárolni az összes Planet Spa terméket, mindezek mellett a Bali Botanica testápoló olajsprayt 799,- ért, ha elértétek a múltkori vásárlásnál a 3300,- ot. Erről a termékről nem nagyon tudok mit mondani, a testpermeteket és olajsprayket én egyáltalán nem használom; próbáltam, nem igazán tetszett, úgyhogy marad a többi...

Az arcmaszkokban és a testradírokban viszont eddig még sosem csalódtam, mindegyik fantasztikus illatú, és nagyon jól lehet relaxálni: ellazulni, pihentetni, kényeztetni ... :) ÉN kb így tudom elképzelni az igazi SPA-élményt. Kedvenceim arcpakolásból az iszapos holt-tengeri ásványos, japán szaké és rizs-es, de a többit sem vetem meg, és mindegyikből van legalább 1 db "készleten". Testradírból a thaiföldi lótuszos, és a Bali Botanica, ezenkívül most rendeltem a holt-tengeri ásványosból is egy próbát. Tégelyben nagyon-nagyon jól néz ki. Lehet írok róla is majd, ha kipróbáltam.
A testápoló balzsam(ok) csatos üveghez hasonló kiszerelését egyenesen imádom, az illat pedig ugyanaz, mint a többi terméknél, és hosszú időn keresztül érzem magamon; a hatását is megemlítve hozza az elvárt selymes simaságot, rugalmas puhaságot és az emlékezetes illatot. Szerintem ennél nem is kell több.

Egyébként most új dizájnt kaptak a tubusok, ezzel a hullámra hasonlító véggel, illetve mindegyiknek lett valami fantázia neve pl a holt-tengeri ásványos ezentúl Perfectly Purifying néven lesz megtalálható. A Planet Spa termékekhez általában tartozik egy hajpakolás is, de ebben a termékcsaládban jelenleg nincsen. Az én kedvencem a mediterrán olívaolajos (Heavenly Hydration) és a Görög tengerek kondicionáló, azt hiszem ilyen már nincsen a katalógusban...

Frangipáni virág
Visszatérve a Bali Botanica-ra a balzsam, az arcmaszk és a testradír minősége ugyanolyan kiemelkedő, mint ahogy már megszokhattuk, és fent leírtam. Frangipániból és citromfűből nyert kivonatokat tartalmaz, amelyektől a bőr "selymesen sima és csábítóan illatos" lesz.
A testradír állaga jó, tejfehér színű, a radírozó szemcsék nagyon aprók és finoman dörzsölnek. Az apró kristályok bőrrel való érintkezése megszabadít minket elhalt felső hámsejtjeinktől, kinyitja pórusainkat és ezáltal jobban tud lélegezni a bőrünk. A mélyebben lévő hámszövetek a só és az illóolajok hatására megszabadulnak a felhalmozódott méreganyagtól. Szóval hetente 1-2x ajánlatos használni, többször nem szabad radírozni a bőrt, azzal csak ártunk, ezért nem bánnám, ha lenne belőle tusfürdő változat is, egyszerűen mesés a virág illata!
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése