2014. október 22., szerda

Glade illatgyertyák 2014-es különlegességei

Tavaly az Air Wick újdonságaitól voltam totálisan bezsongva, idén ezt a Glade érte el nálam elsőként. Múlt hétvégén szószerint szemet szúrt a Tescoban az új kihelyezett állvány a tusfürdők mellett. Itt egy lopott kép:
KATT
Ezen a képen elég jól látszik, hogy 1000 forint körül mozognak az árak, amit én átlagosnak mondanék, bár megjegyezném, hogy az alsó sorban a 2in1 illatgyertya 1230 forint körüli áron van az Intersparban meg 1190-be kerül, de ez a pár forint különbség minden terméken rajt van és nem is olyan jelentős 1-1 termék vásárlása esetén!

A limitált kiadásban többféle illatosító fajta közül lehet válogatni: légfrissítő, elektromos légfrissítő, elemes-automata légfrissítő, illatgyertya és a 2in1 illatgyertya.
4 illat szerepel a repertoárban, amiből kettő minden terméknél megtalálható: Cosy Apple & Cinnamon (fahéjas alma) és Warm Spice (téli fűszerek), amit kiegészítettek a 2in1 illatgyertyákban:  fahéjas alma és tejszínhab, illetve téli fűszerek és ámbra párosításokkal.
A másik két illat csak a díszes üvegű illatgyertyánál van: Blackberry Frost (piros bogyós gyümölcsök) és Cosy Moments (macaronos süti).
Egyébként a gyertyák 30 órán keresztül égethetők; és nem árt betartani a 3-4 órás napi maximumot, mert szerintem igaz mindegyik illatgyertyánál, hogy teljesen eltömíti az orrot és meg is fájdíthatja a fejet.... az enyémet biztosan.
Nekem a macaronos süti illatú és a téli fűszerek a kedvencem, a piros bogyós gyümölcsös is nagyon finom, de nekem az nem karácsonyi :)
Majd jövök az élményekkel!

(+megjegyzés: sem a makaronos, sem az almás, sem a piros bogyós - áfonyás???? - nem nagy újdonság. Sőt, még a külsejében sincsen változás, például a tavalyi évhez képest....
Viszont ahogy nézegettem, eddig volt narancsos-fűszeres, amit idén nem láttam még)
*E

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem ezeket az illatgyertyákat is, de hát amióta Yankee Candle-özök, azóta kicsit háttérbe szorultak. Azért a boltok polcain mindig megszaglászom őket ^^

    VálaszTörlés