2014. október 15., szerda

Glamouros szerzemények.

Télikabátot és bokacsizmácskát sajnos még nem vettem, de perpillanat valahol nem is bánom, hiszen brutális indiánnyarat élünk át éppen. DE ami késik, természetesen nem múlik...

Első utunk a Tescoba vezetett, de valahogy egy fekete szőröcskés és zsebes, hosszabb fazonú kardigánon kívül semmi sem fogott meg. Bezzeg az F&F Home kínálata, na az annál jobban, ha tehettem volna kifosztottam volna mindent... de visszafogtam magam, úgyhogy csak egy őszi virágos bögrét és egy rózsa illatú gyertyát vettem. Utána a C&A-ba mentünk, szerintem egyre jobb a felhozatal, már ami a fiatalos stílust illeti. Itt vettem egy okkersárgás, mustáros pulcsit, egy fehér csillogós szálasat és egy ugyanilyen fazont kékbe. Csak így összehajtogatva készítettem képet róluk, de majd idővel hozom az outfites képeket is. :)
Ezután a Müllerbe mentünk, ott vettem meg Daniel Brown - Inferno című kötetét, amire már egy ideje igencsak fájt a fogam, valamit a hőn áhított horoszkópos bögrémet is. Persze mást is vásároltam, sampont és egyéb mindennapos használatú terméket.
Egyébként sikerült vennem V-nyakú fekete kötött pulcsit is és egy vékonyabb fekete-fehér csíkosat, de az noname a piacon vettem, viszont nagyon puha és meleg :) óóóó és egy fekete nem farmer anyagú nadrágot is sikerült vennem, sajna kék farmert nem, de szerencsére most nem is élet-halál a dolog.
ja és igen, se táska, se sál..... :( mondom, hogy az F&F nem jött be idén a shopping-ünnepen...
Összességében nagyon elégedett vagyok magammal és alig várom, hogy hordassam az új pulcsikat :) Képek nagy része instagramos, ha van kedvetek kövessetek ott is. puszi!
*E

3 megjegyzés:

  1. Szuper dolgokat szereztél be. :) A könyvet imádom, még a megjelenéskor olvastam angolul aztán karácsonyra megkaptam magyarul is. A film változatot meg már nagyon várom. *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Én is nagyon várom a filmet :)
      Biztosan fantasztikus lesz, csak győzzük kivárni :)

      Törlés
  2. Engem sajnos már egy éve vár ez a könyv, de valamiért még mindig nem kezdtem bele. Nagyon jó dolgokat vettél, a bögre édes :)

    VálaszTörlés