2014. október 1., szerda

Október


Nálam a szeptember ilyen gyorsan sosem múlt még el ... de az az igazság, hogy nem bánom.
Szerintem az esős nyár miatt már valahogy "hozzászokott a szervezetem" hogy ez van és kész. Nem tud hiányozni a nap, mert nem is nagyon láttuk idén. Most tényleg őrüljünk annak, ami van! Minden évszaknak meg van a szép oldala, csak meg kell keresnünk! A szeptember esővel kezdődött az október pedig hatalmas köddel. Vajon mi lesz velünk novemberben?

Ebben a nagy sietségben rá kellett, hogy jöjjek, hogy az ajtónkra még nem került ki az őszi ajtódísz, sőt a lakásban sincsen semmi, ami az őszre emlékeztetne, talán csak a "meleg szaga" mivel már lassan 1 hete fűtenünk kell, illetve a fahéjas-alma illat, amit a heti háromszori tarte tatin sütése szabadít fel.
Egy dolog foglalkoztat elég gyakran, és az nem más, mint a karácsony; bár az az igazság, hogy idén még nem sok olyan dolog jutott eszembe, amit nagyon szeretnék, de ami késik nem múlik :)
Úgy döntöttem, hogy készítek egy bingót őszre, a tavaszi is elég jó volt, és már lelki szemeim előtt látom a karácsonyit is, úgyhogy nagyon izgatott vagyok emiatt...
Tanulnom is kellene, de ebben a félévben a tananyag 90%-a fogalom, amit én kimondottan utálok. Semmi gyakorlat-orientáltság, remélem valahogy a kettes szint meglesz. Kezdek aggódni.

Akit egyébként érdekelnek az apró-cseprő dolgaim, az nyugodtan követhet instagram-on. :)
*E

2 megjegyzés:

  1. Épp tegnap készült el az őszi ajtókoszorúm. :) Nekem is az október az ősz, a szeptember inkább nyárutó a november meg december-várás. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÉN ezzel ugyanígy vagyok....sőt néha az október vége is december-várás :)
      és még mindig nincsen ajtódíszem.... :( :)

      Törlés