2014. október 9., csütörtök

Heti örömök

Az októbert is vidáman indítottam. Megajándékoztam magam egy új kulcstartóval, amire már nagyon régóta vágytam, mert olyan nehéz szerintem szép, nőies ám nem gyerekes kulcstartót találni ... de persze lehet, hogy csak nekem nincsen szerencsém ezen a téren VAGY errefelé nincsenek olyan jó üzletek, ahol lehet venni normálisat. Nem tudom, a lényeg, hogy felfedeztem a Tesco F&F ruha-részlegén 3 meseszép, csillogós, teljesen "én-stílusom" kulcstartót.
Egyre rögtön be is ruháztam:
F&F - 1990,-
Igen, nálam a bagoly mánia még mindig tombol, de már egy ideje a rókákkal is nagyon szimpatizálok (olyan perpillanat nem volt) csak még egy baglyos, illetve szivecskés.
Csiszolt üveg a elől-hátul, amiben különböző nagyságú gyöngyök vannak; a homlokán kisebb, a 2 szeme pedig nagyobb Swarovski-kristály. Szerintem elegáns. Szerelem volt első látásra.

Tegnap megérkezett a Pixibox 2. születésnapjára kiadott 2014. októberi dobozka, aminek én nagyon-nagyon örültem, mert remek termékek kaptak benne helyet: Naobay arctisztító tej és oxigenizáló arcápoló krém, Schwarzkopf Oil Miracle Rose fejbőrápoló sampon és hajolaj [amitől a dobozból rózsaillat áramlott és iszonyatosan kíváncsi vagyok rá] Eucerin pH5 kézkrém, illetve az én dobozom különlegességei a Lanvin - Me illatminta, az NYX 640 - FIG árnyalatú rúzs [imádom a színét] és az Artdeco Glam Couture 14-es szemhéjpúdere [ezüstös csillogás önállóan, vagy más színekre]. Kaptunk még egy kupont is a panyizsuzsi ékszerekre, amivel 10000.- Ft feletti vásárlásból 2000.- Ft-t takaríthatunk meg a webshopban.

.::Pancsi::. -nak tartozok egy kis beszámolóval: A Colgate Max White Optic Fogkrémmel kapcsolatban: optikailag fehéríti a fogakat, nem a természetes valójukban, ami azt jelenti brutális kék színű, sötétkék "szemcsékkel", kék habot képez, amitől a sárgás fogak fehérebbnek tünnek, hát nem tudom, semmi extra, olyan átlagos fogkrém... A CaoNature-os lábkrémet kipróbáltam, tényleg nagyon hűsít, és szerintem finom menta illata van, DE anyának adtam, jól lehűti a viszeres lábát, úgyhogy nagyon örült neki. A lakk sajna nem az én színem, azt elajándékozom majd valakinek, kéket körülbelül SOSE kenek magamra. :)
Az alapozó sem jó árnyalat, de nem cserélem ki, mert nem ér meg annyi kalamajkát nekem, Pestre pedig nem megyek mostanában... A Dove-os pakolás viszont tetszett és a Niveás tusfürdő is, bár azt amúgy is használok.

Olvastam is; bejegyzés hamarosan:
Egy kép rólam, hogy el ne felejtsetek :)
Képek innen: s_edina
*E

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép vagy: ) Mondjuk én a BeYu lakknak kicst jobban örültem volna, de semmit nem von le a Pixi élményből :) Az Artdeco szemhéj púder nagyon érdekel: )

    VálaszTörlés