2014. október 5., vasárnap

Őszi bingó

ééééés végre elkészült, nem kellett rá sokat várni, szerencsére.
Ötletem az volt, de sajnos én már 1-2 kocka kivételével mindegyiket kipipálhatom. Ami hiányzik:
A fák még nem teljesen színesek, de már elkezdték felvenni a szép őszi színeket, viszont ami lehullik, az zörög és zizeg, úgyhogy az teljesítve.
Szüretelni idén lehet, hogy nem is tudunk, de a szőlő lehetősége még meg van.
Piros orrom még tudtommal nem volt, de jéghideg az igen, de az meg nem ér :)
Illatgyertyát sem gyújtottam még, sőt mécsest sem....

Katt a képre és megnő!
Ti hogy álltok, esetleg van még valami ötletetek, ami felkerülhetne,
mint tipikus és mindennapos őszi "esemény" ??
*E

3 megjegyzés:

  1. Én beletenném a sorozat nézést, mert sok sorozat kezdődik ősszel. :)

    VálaszTörlés
  2. Hm, érzem a sült gesztenye illatát! :)
    Én ilyenkor már eléggé forró vízben fürdök és olyan jó "áztatni" magam a melegben! :)

    VálaszTörlés