2013. augusztus 13., kedd

AVON Glow pirosító barnító duo

Kb. 2 hónapja nézegettem a pirosító és barnító gyöngyöket, úgy éreztem, hogy azokból ideje beújítanom 1-1 dobozzal, mivel már elég régóta koptatom őket. DE hamar meggondoltam magam az árakat látva (3500,- HUF) reméltem, hogy hamarosan leakciózzák, és akkor lecsapok rájuk, azóta barnító gyöngyöt már vettem 40% kedvezménnyel (!!) és a pirosító gyöngyöcskék is úton vannak hozzám, szintén hasonló kedvezménnyel… 

De kanyarodjunk vissza a történethez, a katalógust nézegetve teljesen véletlenül fedeztem fel a pirosító és barnító gyöngyök társaságában, a kistestvérüknek számító pirosító-barnító duót 1400,- HUF-os áron, ami a gyöngyökhöz viszonyítva nagyon csábítóan hangzott. Meg is rendeltem, bár kicsit aggódtam az „olcsó húsnak híg a leve” elvet követve, de bíztam a legjobbakban, hamar elhessegettem a kételyeket; és milyen jól tettem!
Megérkezett a várva várt kis csomagom, és ezermilliószor szebb volt a színe, mint a képen!
Kompakt kiszerelése miatt tökéletesen elfér minden táskában. A csomagolása átlagos, semmi baj nincsen vele. "A pirosítót vigye fel az orcáira, a barnítóval pedig kontúrozzon, vagy pedig ecsettel simítsa végig arca teljes felületén."
Tündöklő színt ad az arcnak, nyári melegben is tökéletes, hiszen por állaga miatt igazi hőségben is használható, nem folyik le és lélegzik alatta a bőr. Mindemellett szerintem a lebarnult bőrön szépen lehet vele dolgozni, végül is arra is való... Egyébként nem csillámos, inkább matt hatású, aminek én külön örülök. A barna nagyon szép, nekem tökéletes, a piros pedig olyan korallos, ami az én ízlésvilágomnak megint csak megfelelő. Előnye az óriási tükör, a hátránya, hogy nincsen a csomagolásban semmi, amivel fel lehetne vinni, ezt én elég erősen hiányolom; illetve eléggé porzik, ami átcsap pazarlásba.
Én az AVON-os kétvégű púderecsettel viszem fel és nagyon meg vagyok vele elégedve! (Mondjuk szerintem eddig minden ecsetük benn van a top3-ban, lehet, hogy elfogultság??!) Ennek az egyik végén nagyobb és kör formájú a fej (ez alkalmas a púder/barnító felvitelére), a másik pedig vékonyítva van és ferdére vágott, ennek köszönhetően nagyon egyszerűen, és szépen fel lehet vinni a pirosító ívét. Az ecset szőre nem hullik, és a mosása után sem deformálódik el. A tok amit adnak hozzá, lehetővé teszi az egyszerű tárolást! Nekem bevált, bátran ajánlom mindenkinek! Én kb 1200 HUF-ért vettem. Teljesen megéri, és szerintem nem is drága.

A magyarországi AVON cég még nem de a külföldi AVON-ok már forgalmazzák több árnyalatban is a terméket. Egyenlőre nálunk a Peach Glow árnyalat kapható, reméljük a választék hamarosan bővülni fog!
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése