2013. augusztus 23., péntek

10 nyári kedvenc ♥

Lassan nyár vége, úgyhogy most már elmondhatom, hogy mik voltak a kedvenc nyári kozmetikumaim. Nálam 5-ösre vizsgáztak, várom a ti véleményeiteket is, a lista bővíthető....

NIVEA pearl & beauty golyós dezodor és spray
Hát, őszintén szólva ezeket már évek óta használom, minden egyes nap, és éjjel lefekvés előtt, és még egyszer sem csalódtam bennük. Az abszolut favorit a Double Effectm abból is a violet (ibolya) illata. Igaz, néha választok egy másik illatot pl az Energy fresht, vagy az idei újdonságot a Stress protect-et. De a hatásuk engem meggyőztek. A nyári kedvenc illatom pedig a pearl & beauty volt.

Garnier Ambre Solaire napozás utáni nyugtató, hidratáló testápoló
Természetes eredetű aloe verát tartalmaz, gazdag vitaminokban és ásványokban, így táplálja és nyugtatja a nap által kiszárított bőrt. Igazából én nem nagyon égek le, de egy strandolós nap utáni napokban ezzel kenem magam, az illata nagyon fincsi, és hamar beszívódik. Remélem megőrzi a barnaságot... Anyukám is ezt használja, ő leégős típús (pl hátán ahol van a bikini kötője, mellette) és másnap reggelre már határozottan halvány, szinte elmúlt a pirosság, inkább "bebarnul". Az ára egy kicsit húzós, de van, hogy beteszik akcióba, vagy kuponfüzetbe, szerintem megéri.  Nem mondtam még, azt hiszem, de a Garnier az egyik kedvencem, sok terméket használok tőlük...

Oriflame Pure Nature Organic bőrápoló olaj teafával és rozmaringgal
Az organikus teafa- és rozmaringolaj, természetes módon nyugtatják a problémás bőrt. Már az első használat után szebb, frissebb az arcbőr és a gyulladásnak szinte nyoma sincs! A pattanásokat és a hegeket nagyon szépen eltünteti az arcbőrről. Bővebb bejegyzés hamarosan!

Planet Spa: Bali Botanica testradír és arcmaszk
Már írtam róla sok-sok jót ITT. Az arcmaszk is nagyon szuper. Kedvencem lett. Azóta megjelent a hajpakolása is, csábító!

AVON Glow pirosító barnító duo
Írtam már róla ITT. Nekem még mindig tökéletes nyárra, remélem később is jó lesz, ha már "fakulok". Imádom a színét.

Himalaya Herbals tápláló ajakbalzsam
Ha sorrendben kellene mondanom a 10 kedvencemet, akkor ez az ajakbalzsam benn lenne a TOP 3-ban. Kellemes illat, könnyű felvitel, jó alapanyagok (búzacsíra- és sárgarépamag olaj) és a nap káros sugarai ellen is véd. Körülnézek még a Himalaya Herbals termékek között, az biztos!

L’oreal Dermo-Expertise Triple Active Re-Nourish Cleansing Wipes
Triple Active Komfort Arctisztító kendő, érzékeny bőrre. (és szárazra is, de az én komplikált pofikám imádja) mindemellett még a sminket is nagyon szépen eltávolítja, szemcerkát is, ha belemenne sem csíp! Alkoholmentes és Ceramid-et tartalmaz ami nyugtat és hidratál. A legjobb találmányok szerintem az ilyen arctörlők, már próbáltam 1-2öt, sikertelenül, vagy az illat nem tetszett, vagy a kendő anyaga, vagy az érzet, amit maga után hagyott.... Ezt azért vettem meg, mert májusban -50%-ra leakciózták a DM-ben. 25 db-os, már a 3. csomagomnál tartok.

Outspoken Fresh by Fergie EDP - 50 ml
Limitált kiadás, gyümölcsös-virágos illatkategória. A minta alapján nagyon megtetszett, úgyhogy meg is rendeltem. Friss, üde, nyárias illat, igaz egy kicsit előbb is piacra dobhatták volna, mint július vége. Tartóssága kb 3-4 óra, ami elég jónak mondható, én nyáron amúgy is agyonfújom magam parfümmel...úgyhogy szerintem el fog fogyni.
Főbb illatjegyei: Fejillat: őszibaracknektár, narancsvirág, licsi-rózsa. Szívillat: jázmin, magnólia, guava virág. Alapillat: bőr, fehér írisz, szantálfa. "Az energizáló, vibráló licsi-rózsa és a friss guava virág a krémes szantálfa illatával felébreszti érzékeidet."

A nyár 2 kedvenc lakkja: Oriflame Very Me Getaway Coral és Lovely - Baltic Sand Nr. 1.

KATT a képre :)
+1 Zsófi barátnőm kedvence:  (:
A Vichy termálvíz spray ásványi sókban és nyomelemekben gazdag, megnyugtatja az érzékeny bőrt, megerősíti természetes védekező képességét. Minden bőrtípusra használható, hiszen 100% tiszta termálvizet tartalmaz, tartósítószer és illatanyag nélkül.
Szép hétvégét Mindenkinek! :*
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése