2012. október 24., szerda

AVON - Nailwear Pro+ : Midnight Green

Ez a blog nem csak könyvekről szól, úgy gondoltam, megkezdem a más témájú bejegyzések gyártását is. Mivel Avonozunk és pont nemrégiben próbáltam ki egy új lakkot, írok a tapasztalataimról. Neve: Nailwear Pro+ az árnyalat pedig a Midnight Green. Már a katalógusban megfogott,  nem is mertem sejteni, hogy valóságban is ugyanilyen lesz, mert ezeknek a rendelős dolgoknak általában fel van tuningolva  a színe, hogy többen vegyék. De most nem ez a lényeg. Tökéletesen meg vagyok elégedve vele, pont annyira folyik, amennyire kell, egy rétegben is majdnem tökéletesen fed, de azért nem árt még egy, mert ettől a színe is még intenzívebb..a tartósságán magam is meglepődtem, mert még amellett is legalább 5 napig bírta pattogás nélkül, hogy minden nap mosogattam. Ha pontozni kellene, akkor 10/10 :)


°A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése