2012. október 10., szerda

Bemutatkozás

Egy mindennapos barátnős beszélgetés alkalmával pattant ki a fejünkből, hogy mi is létrehozunk, egy "könyves blogot", mert hát miért ne??

Imádjuk a könyveket, az ízlésünk is kb. megegyezik, és igazából időnk, mint a tenger könyvolvasásra, és egyéb hasznos dolgokra. Mivel én, legyek *E 1 tanévnyi tanítás után most munkanélküli PÁLYAKEZDŐKÉNT tengetem napjaimat, fizetem havonta a TB-met (éljen), és teljes gőzzel keresem az új álommelót, pedig azt hittem már megtaláltam.... Ezek mellett természetesen ráérek olvasni.
Barátnőm hívjuk °A-nak, aki egyben a szobatársam is volt (régi szép idők, 1/1 satöbbi) most a 2. szakát fárasztja az egyetemen, órarendjének fele felmentett, szintén sokat tud könyvmolykodni.

Na szóval 1 könyvhöz akár 2 véleményt is tudunk írni, hát nem csodálatos? :)
Valószínűleg még nincsen nagy rajongótáborunk, sőt, nem is tudtok a létezésünkről, de akár lehet majd véleményt is kérni (ha majd tartunk ott) hogy rajtunk kívül olvassák még ezt a blogot :D

Ja, mielőtt elfelejteném, valószínűleg nem csak könyvekről fogunk írni, hanem pl. filmekről is, de akkor se lepődjetek meg, ha egy csodálatos Jimmy Choo vagy Christian Louboutin cipellővel, esetleg körömlakkal és egyéb szeretni való dolgokkal találkoztok.


pápá.puszi
 *E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése