2014. augusztus 30., szombat

New Love: Eucerin

Amióta Pixiboxot rendelek, azóta használom az Eucerin termékeit, gyógyszertárakban láttam már, meg ismertem a márkát, de valahogy sosem vásároltam belőle.

Lett 2 abszolút kedvencem:
Az Eucerin Dermo PURIFYER Fedő stift egy kettős hatású készítmény, mely elfedi a bőrproblémákat és egyben nyugtatja az irritált bőrfelületet. A ceruzaforma lehetővé teszi a nap folyamán bármikor történő pontos alkalmazást és könnyen illeszkedik a bőr színéhez, hogy azonnal elrejtse a pattanásokat, vörös foltokat, a pórusok eltömítése nélkül.
Használata: naponta 1-3 alkalommal vékony rétegben javasolt.
Amióta meg van a sminkem része lett, konkrétan egy lépést sem teszek nélküle. A méretei ideálisak táskába és a kupakja nagyon jól zár! Biztos vagyok benne, hogy vásárolni fogom, ha elfogy. (áprilisi Pixibox)

Eucerin Lip Aktiv. Nagy koncentrációjú Dexpanthenol és E-vitamin tartalommal kifejezetten bőrbarát készítmény. Nálam egyik ajakápolónak sem kell csodákat művelnie, mert nem cserepes, extra száraz a szám, de ápolásra tökéletes ez a termék, szerintem. Nem ragad, színe sincs, egyfajta szép vizes csillogást ad a számnak, ami nekem bőven elég. Illata sincsen, elvileg, de én azért néha érzem, hogy van egy kicsi, és tetszik is, mindezek mellett még 6-os UVB fényvédőt is tartalmaz (februári Pixibox) Ennek ellenére, meg van még a Himalaya Herbalsos ajakápolóm is, szeretem felváltva használni őket.


Kicsit más: Felújították Zalaegerszegen (is) a Tesco F&F home- részlegét, hát valami meseszép ott minden és tele van újdonságokkal, csak kár, hogy baromi drága; ezentúl lesni fogom a leárazásokat, mert 1-2 új lakásdekort szívesen vennék a szobámba.
DM-ben vettem új, disznósörtés hajkefét, ez az első lépés a haj-programomban, amiről majd később írok. Szép utolsó nyári hétvégét mindenkinek! :)
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése