2014. augusztus 10., vasárnap

FILM - A románc íze

Jelentem nálunk (végre) vége a búza aratásának, úgyhogy nem kell a hét minden napján mintát venni, minősíteni, mérlegelni, satöbbi. Szeretem ezt csinálni, de egy idő után nagyon sok lesz...
6-kor kelés, hogy 7-re beessünk, és, ha szerencsém van fél 11-11-kor hazaindulhatok. Persze, volt 1-1 nap pihenő, de az nem olyan, mint egy átlagos munkahét, 2 napos hétvégével. :)
Viszont néztem egy nagyon aranyos filmet tegnap, amit mindenképpen be akartam mutatni nektek, hátha van, aki még nem látta. (Igazából, néztem filmeket eddig is, de egyik sem hatott meg olyan mélységekben, hogy írjak róluk pl: K-Pax, Trancsírák, najóó a Szexvideót is megnéztük a csajokkal, az tetszett -de nincsen mit mesélni róla....)

A románc íze

Gill Callahan (James Patrick Stuart) tűzoltó váratlanul megözvegyül. A tragédia hatására úgy dönt, hogy kilép a tűzoltóságtól és pár barátja segítségével étkezdét nyit, melyben egyszerű ételeket kínál megfizethető áron. A hely sikerét azonban nem nézi túl jószemmel a szomszédos francia étterem tulajdonosa, Sara Westbrook (Teri Polo). Gill és Sara gyermeteg csínyekkel nehezítik egymás mindennapjait, vagy éppen sikeresebbé teszik a másik éttermét...
Mindeközben Hannah (Gill lánya) összebarátkozik Sarával és minden erejével azon van, hogy a két haragos között is jó viszony alakuljon ki, vagy talán még több...

A Hanna-t alakító Bailee Madison ebben a filmben igazán szerethető karaktert alakít, nem úgy, mint a Kellékfeleségben... A történet szerintem nagyon aranyos és túlságosan is életszerű; mind a szerelem, mind a karrier területén, mivel Sara majdnem elrontja a kapcsolatukat a karrierista tulajdonsága miatt. Vannak nagyon vicces részek is és szép tájak (ezekkel engem meg lehet venni kilóra), mindenkinek csak ajánlani tudom, akik szeretnének 2 óra kikapcsolódást, és egy kicsit is szeretik a francia konyhát. Egyébként én észre sem vettem, hogy kétórás :) 10/10
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése