2014. augusztus 28., csütörtök

Bibliofülke

A Bibliofülke egy nyitott, szabadon használható könyvespolc. Zalaegerszegre 2014. június 14-én helyezték az első és eddig egyetlen Bibliofülkét az Európa térre. Én körülbelül 1 hónapja fedeztem fel, hogy létezik, nagyon jó ötletnek tartom, és még szép is. Ez van a hátulján:
"Vidd el, hozd vissza, cseréld el!
Vigyél el egy könyvet, hozd vissza, ha elolvastad, vagy hagyj itt helyette egy másikat, ami neked már nem kell. Kérjük, ne hagyj itt olyan könyveket, ami másokat sért, vagy te sem adnál a gyereked kezébe! Magazinokat, tankönyveket kérjük ne rakj a polcokra!
Ha itt hagysz egy könyvet és van kedved, nyomd bele a Bibliofülke pecsétjét"

Van saját honlapja amit ITT értek el, és facebook profilja is, ahol koncertinformációkkal és egyéb kulturális programokkal, pályázati felhívásokkal találkozhattok!
A könyveket vedd kölcsön, vagy hagyj ott helyette egy másikat. Használd bátran!
Valaki találkozott már Bibliofülkével? Meséljetek, ha igen! :)
*E

7 megjegyzés:

  1. Sose láttam még ilyet de jó ötletnek tartom. Bár itt Pesten nem hiszem, hogy lenne értelme, mert 10 perc alatt darabokban lenne minden szerintem.
    Tuti vinnék meg hoznék is el könyvet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt eddig szerencsére nem bántották, de hát, az állat bármikor kitörhet az emberekből, és ahogy nézegetem közben a könyvek is változnak, hol gyarapodnak, hol fogynak, úgyhogy vannak, akik használják. ÉN még nem hoztam el semmit :)

      Törlés
  2. Óó ez mennyire jó ötlet! Nagyon tudnám szeretni, ha nálunk is lenne ilyen, de szerintem elvinnék a könyveket tüzelni, a fülkét meg szétszednék. :( De pl. egyetemek könyékére lehetne ilyeneket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is jó ötlet én eddig csak halottam róla,hogy létezik ilyen, nagyon csodálkoztam amikor megláttam, meg valahol büszke is voltam, hogy próbálják a várost is versenyben tartani, az utóbbi időben úgyis kezdtünk lemaradni...
      Egyetemekhez, kolikhoz szerintem kimondottan jó lenne.

      Törlés
  3. Ez de jó ötlet. :D Csak én is attól félek, hogy Győrben is ki lenne fosztva pofátlanul. A becsületkasszás dolgok sem nagyon működnek errefelé. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A becsületkassza lassan sehol sem működik már. :) szerintem.

      Törlés
  4. Nagyon tetszik ez az ötlet, de sajnos Gyulán sem működne. Egy szimpla, egyszerű szalmabálából kirakott bábút szanaszét cibáltak, össze rongálták, akkor mi lenne egy ilyen fülkével?
    Pedig nekem is lenne egy két könyvem cserére! :)

    VálaszTörlés