2014. augusztus 16., szombat

DIY - szív minta ♥

Via:pinterest

Én már lezártam ezt a nyarat, bár igazán még nem is éreztem a melegségét... Valahogy idén elkerült minket a jó idő és a napsütés. A kedvemet persze nem tudta elrontani ez sem, van valami szép a szakadó esőben is. (Sokkal több időt tudtam magamra fordítani...)

A lényeg, hogy én már elkezdtem kitalálni az idei őszi-téli kollekcióm darabjait; és valahogy a szív minta nem kerül ki a látószögemből.... ugye tavaly meg is vettem Glamour-napokon a New Yorkerben a szürke alapon rózsaszín szíves pulcsimat, amit imádok, mert hiperszuper puha, meleg, stb; de ezek a karigán könyökére varrható szívek megint csak elrabolták a szívemet... Férc anyagból tervezem a megvalósítását....
Az első képen látható keresztszemes szívecskéről meg már nem is beszélek, remélem a C&A-ban lesz valami kedves-szürke színű, sima kötött pulóver, amire kivitelezhető lesz ez a minta.
Szép hétvégét mindenkinek, aki 20-a örömére hétfőn is otthon maradhat! :)
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése