2014. január 7., kedd

When I Was Your Man...


Ez a zene, teljesen hmmm, rólam szól, és akár a nagy szerelmeim is írhatták volna, most nagyon igaz, és (legtöbbször sajnos) mindegyik pasi megpróbál visszatáncolni, nem mintha nálam olyan sokan lennének.... De szerencsére eléggé önfejű és makacs vagyok, úgyhogy inkább beledöglök legbelül, de nem engedek .... bár azt nem tudom, hogy ez nem-e egy rossz tulajdonságom, lehet, hogy túl határozott vagyok. Viszont az sem kizárt, hogy ezért is jönnek vissza, szeretik az elutasítást, végül is a férfiak szeretnek "vadászni" és ha látják, hogy veszthetnek jobban igyekeznek.
Már csak a szerelmi bánat hiányzott a repertoárból, mert tegnap az idei első munkanapomon összeszedtem az irodán valami jó kis vírust is.... Amúgy meg szeretem Bruno Mars (majdnem) összes zenéjét. Kicsit össze is kaptam magam ma munka után és tanulás előtt, de a közgazdaságtan valahogy elveszi az ember életkedvét is. De mi az a 30 tétel, nem foghat ki rajtam! :)
*E

2 megjegyzés:

  1. Fel a fejjel, és sok sikert a vizsgákhoz! :) A határozottság pedig egy jó dolog, ne hagyd magad! Én úgy irigylem mind, aki határozott, mert én mindig bizonytalan vagyok mindenben. xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Úgy döntöttem határozott maradok a továbbiakban is. :D

      Törlés