2014. január 20., hétfő

Szex és New York

Ha valaki egy kicsit is jártass Szex és New York téren, vagy csak szimplán érti a leírtak tartalmát, akkor könnyű észrevenni, hogy a legtöbb idézet éppen aktuális az életem pillanatnyi történéseivel. Nem véletlenül. Imádom ebben a filmben, hogy minden élethelyzetre van valami, amivel könnyebb feldolgozni az eseményeket. Nem is ragozom ezt tovább, mindenki tudja, hogy nem a legszebb napjaimon vagyok túl.

Amit pedig nem sokan tudnak, az az, hogy tegnap volt a születésnapom, hipp-hipp hurrá.... bár mint írtam, idén ezt sem vártam annyira... de olyan sokan felköszöntöttek, hogy az valami hihetetlen. Úgyhogy azért jól végződött a tegnapom. Ma pedig ünnepélyesen a vizsgák végére értem, kijavították mára a Közgazdaságtant 5-ös lett, az Állattan szóbelim pedig a szerencsés tételhúzásoknak köszönhetően 4-es lett. Viszlát 2013/14/1 -es félév!!!!

" Amikor az élet ilyen kusza csak egy dolgot tehetünk, bulizunk kifulladásig! "

*E

2 megjegyzés: