2014. január 16., csütörtök

Nem megy


Nem igazán írok mostanában, de néha muszáj ide leülnöm, mert hiányzik a blog. Ötleteim is vannak, nem azzal van a baj, hanem velem.... Bevallom, néha megpróbáltam írni, de egyszerűen nem megy ... semmi. Inkább hallgatom a kis zenéimet és elvagyok a világomban....
Még mindig nem vagyok jó passzban, pedig azért történtek jó dolgok is mostanában.
Múlthéten elmentünk például moziba, nem is először ezekben a napokban, láttam az Elpuskázva, a 47 ronin és a Wall Street farkasa című filmeket; az utóbbi kettőt kötelezően ajánlom mindenkinek, aki közben olvassa ezt a blogot, sőt, ha valakit érdekel írok róluk. Az Elpuskázvát meg azoknak akik szeretik Vince-t és a mostani alakításait, nem rossz film, nem kell félreérteni, tetszett is. Csak egyszerűen fura.... Azthiszem ez a legjobb szó rá. (Egyébként, ha jól tudom egy koppintás az egész, egy francia filmről, aminek Starbuck a címe, nem véletlenül...)

Amúgy elmentem ma vizsgázni is Közgazdaságtanból, a végtelenségig nem halaszthattam, főleg azért is, mert még durván 1 hétig tart a vizsgaidőszakunk. Meglepően jól sikerült, szerintem, bár nem akarom elkiabálni a dolgokat, remélem hamar kijavítják és megtudom az eredményt. Holnap pedig (úgy tervezem) nekiállok az Állattannak és hétfőn azzal a vizsgával kezdem az egész hetet, nagyon izgalmas lesz. Bár lenne kedvem tanulni!! Bár ne vonná el a figyelmemet semmi más!!
Bárcsak nyár lenne már!!!

Úgy látom a mai bejegyzés maga lesz a káosz, úgyhogy azt is elmesélem, hogy vettem egy új parfümöt, vagyis, AVON-ból rendeltem, már pár hete, de csak nemrég érkezett meg és imádom.
Infinite Moment a neve, illatmintáját már hónapok óta szaglásztam, és most éppen jóakciós is volt, úgyhogy, miért ne alapon megrendeltem, 50 ml-ért megéri. Nálam nagyon tartós, finom illat, szerencsére én a vaníliát nem érzem belőle, mivel azt nem szeretem... egy kicsit erősebb, ami nálam megint csak pozitívum. Ja és szép, letisztult az üvege.

Napjaimat a munka mellett főleg a gondolkozás töltötte ki, vagy éppen a tanulás, vagy a gondolkozás zenei kísérettel, vagy a tanulás imitálása, vagy akármi amiben nem fáradok el... Készen vagyok, mint a hatlapos. Nincsmit tenni, várni kell, türelmesen, majd elmúlik ez is. Csak ugye várakozás közben meg sokat lehet gondolkozni .... :) Nézegettem könyveket is, hogy mit kellene még beszereznem, de most szülinapomig le vagyok állítva erről a témáról, jobb is, mivel olvasni sincsen kedvem / időm / agyam. Határidőnapló is kellene, majd anyukámtól azt kérek a nagy napra, más igényem nincsen.....mivel kitölti az agyamat a gondolkozás. Egyébként még egy táskára volt nagy szükségem, de karácsony előtt rátaláltam a tökéletesre és azonnal meg is vettem magamnak, de szigorúan szülinapomra. (majd megmutatom) Tudom sokmindenkit nem érdekel ez, meg értelmetlennek is tűnik, mert az is, de szerintem jobb, ha kiírom magamból...
0,5-1 hónappal közelebb vagyok a telefonomhoz, már csak 7 hónapot kell várnom. szuperséges.
*E

2 megjegyzés: