2013. szeptember 4., szerda

Őszi kívánságlista

Egy kicsit elvagyok havazódva, vagyis nem is kicsit, hanem eléggé nagyon. DE közben az agyam itt is jár, elméleti síkon nagyon sok új ötletem van, illetve a határidőnaplóm tele van listákkal, tennivalókkal, blogra szánt témákkal, és a könyvek is hegyekben állnak az ágyam mellett....
Először is van egy nekem nagyon kedves (mostmár) tény. Visszamegyek AZ egyetemre, egy új szakra. Izgulok, és valahol tudom már, hogy mi lesz... Remélem a már meglévő bizonyítványomnak köszönhetően 1-2 tárgyat elfogadnak majd, mivel eléggé nehezen rázódok vissza az iskolapadba és amiből vizsgáztam azt ugyanaz az oktató tartaná.... Fontos információ még, hogy mindezt munka MELLETT fogom megcsinálni!! hmm.. "kihívás elfogadva" :) ettől még para van rendesen, remélem nem vállalom túl magam, de majd meglátjuk, izgalmas 3,5 év elé nézek, és ma volt a beiratkozás.

Az én Őszi kívánságlistámat, nevezhetném Őszi-téli kívánságlistának, mivel én igazából már ilyenkor elkezdem beszerezni a jó vastag, meleg, legtöbbször kötött ruhákat. Csak annyi a különbség, hogy ezeket még a kedvenc nyári ruháimmal párosítom, de csak egy ideig, amíg el nem rakom őket a szekrény mélyére...
A téli-ruhatáramat tavaly eléggé elhordtam, úgyhogy a bevásárlást már elkezdtem augusztusban.... Teljesen véletlenül egy ártatlan "körülnézéssel" kezdődött minden. Vettem egy új vastagabb, zsebénél szegecses farmernadrágot (Takko), egy meseszép, zöld, kötött pulcsit (F&F) és 2 pólót a New Yorkerben (leárazás volt, 900 és 1400 Ft-ot fizettem, teljesen megérte!)
De a beszerzés nem ért véget, és még a következő 2 hónapot, de lehet, hogy 3-at is erre fogok szánni. Közbeesik egy Glamour-Napok, úgyhogy, ha valami olyat találok, azzal megpróbálok várni addig... Nagy igényeim nincsenek - najóóó, ez vicc volt....

Naszóval, szeretnék bokacsizmát. Ilyen bokánál hosszabb, féllábszárig érőt, már tavaly is szerettem volna, de nem találtam olyat, ami igazán megtetszett, vagyis nem tudtam dönteni a fura, de szép barna, és a nagyon fekete között.... Hátha idén szerencsém lesz. Nagyon boldog lennék. Vastag harisnyanadrágokat és/vagy cicanacikat fekete, szürke és barna színek szerepelnek a képzeletemben, de tavaly sokáig szemeztem egy pöttyös harisnyával is, amit végül nem vettem meg....
Kötött pulcsi és kötött kardigán, minden mennyiségben, főleg amíg a pénztárcám bírja.... Színek: zöld, okkersárga, barna, szürke, valami rikítóbb rózsaszín vagy fehér is jöhet, igen, egy fehér kellene ... Kinéztem egy szürke, kötött sapkát is. Szürke még nincsen. Tetszene még egy Pamutruha. Nem bánnám azt sem, ha találnék még egy jó farmert, és néhány kényelmes pólót. A farmer ingről sem mondok le, az állandó listás darab lett, nem adom fel, egyszer csak lesz egy nekem megfelelő, bár most nem élet-halál kérdése.
AVON-ban már jó régen kinéztem a Négyes szemhéjpúdert, ami most megújul, abból KELL a Mocha Latte, igaz van egy ASTOR négyes szemhéjpúderem, de az túl szép ahhoz, hogy elfogyjon....most jut eszembe még nem is írtam róla. :)
Szeretnék egy papucsot, és egy mamuszt is, bár eddigi tapasztalatom, hogy lehetetlen viszonylag jól kinéző, hosszú életű papucsot találni, de ezt sem adom fel. Most már nagyon kell egy új! Okkersárga lakk, nem tudom miért, biztos jól állna. (A lakkról a papucsról nem találtam semmi olyan képet, ami tetszene, a smink palettáról pedig még nincsen kép...)

Szeptember 10-én jelenik meg újranyomtatásban a Boldogságterv című könyv, ami után ezer éve kutakodok már. Úgyhogy már 2 hete előrendeltem :)
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése