2013. szeptember 22., vasárnap

Catrice : 530 - Up In The Air

Az októberi nagy Cosmopolitan-hez adták ajándékba, 2 másik választható szín volt, egy sötét lila és egy menta zöld. A lilát még mindig nem szeretem, menta zöldem pedig van, ezért számomra egyértelmű volt, hogy ezt a kéket fogom választani, újsággal együtt 795,- volt, úgyhogy megérte, kék lakkot teljes áron úgysem vettem volna :)
Ez a szín igazából tavaszi kék, de mivel a meteorológusok szerint jövő héten itt lesz a várva várt indián nyár, belefér még - egyébként felkenve az én barna bőrömön simán elmegy téli kéknek is...
Úgy tudom, hogy kifutó termék, üzletekben már nem kapható. Nekem ez az első Catrice lakkom, olvastam már róluk sok szépet és jót, a kiszerelése: üveg, ecset stb eléggé hajaz az Essencere, de ha jól tudom egy céghez is tartoznak, csak a Catrice a drágább kategória. Ja, és egy kicsit nagyobb, 10 ml-es. Személy szerint meg vagyok elégedve az ecsettel is és a fedéssel is, 2 rétegben nagyon szépen fed, egyáltalán nem csíkoz és nem is lett buborékos, és a száradása is elég jónak mondható (átlagos). Ma kentem fel, kiderül meddig bírja és arról majd beszámolok.
Jól látszik a 2 réteg közti különbség.
Egy kicsit feldobtam a körmöm végét az Essence egyik speciális fedőlakkjával a 03 hello holo-val, szerintem nagyon jó lett!
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése