2013. szeptember 3., kedd

DIY - Tároló

via:Pinterest
ÉN a szemceruzáimat, ecseteimet, stb 2 db Nestea-s ajándékpohárba gyűjtöm, tárolom. Most találtam egy nagyon szuper ötletet, amivel kicsit kiválthatom a poharakat, nem foglal nagy helyet és még nagyon jól is néz ki. Lekváros üvegeket ír hozzá, de nálunk régi illatgyertyatartók vannak, amik egyenesfalúak, és megállnak egymáson. Bár szerintem a henger alakú fültisztítópálca tartóból is meglehet csinálni, mert strapabíró, de meg nem is kell több kilót elbírnia. Igaz, az ecsetek továbbra is maradnak nálam a pohárban, de majd azoknak is kitalálok valamit.
Az elkészítése nevetségesen egyszerű, fogod a 6 db EGYFORMA tartót, és ragasztópisztollyal összeragasztod, vársz vele pár percet, és már használhatod is.
Őszi, esős napokra jó program lehet.
I love Pinterest  ♥
*E

2 megjegyzés:

  1. Húú ez nagyon tetszik! Meg is csinálnám ha lenne neki helyem még :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ezzel szerintem nem vagy egyedül :D Én is egy külön kis polcra terveztem.
      Keresgéltem még ötleteket, és találtam is, úgyhogy hamarosan jön a következő ötlet!

      Törlés