2013. június 25., kedd

Glamour-napi élménybeszámoló 2.

Igazából ezt a bejegyzést már megírtam jóóó régen (konkrétan 2 hónapja), de csak most lett aktuális, mivel ajándékot is vettem anyukámnak.... Erre azonban nem gondoltam, úgyhogy most már nem írtam át, DE azért remélem érthető lesz így is :D
Ruhavásárlást most nem terveztem a hétvégére, de persze vittem a kuponokat, és körbenéztem minden kedvenc helyemen, hátha..... Hát, sikerült is pénzt költenem.
A Müllerben vettem még egy nagyobb dolgot is, konkrétan egy kávéfőzőt, Nescafe Dolce Gusto Krups-ot, erről tervezek egy nagyobb volumenű bejegyzést, addigra talán több fajtát is ki tudok próbálni, miután anyukám megkapta születésnapjára. :) Miért is döntöttem mellette? Azért mert nálunk mindenki szeret kávézni, és én alapból nagyon "vonzódtam" mindig is ehhez a géphez, kb mindenki tudta is rólam, úgyhogy ez olyan 2in1 ajándék volt, mert magamnak is legalább ugyanakkora boldogságot okoztam vele. A színe titán, és nagyon kis aranyos, remekül fog illeni a sárga konyhánkba. [Bővebben a Dolce Gusto-s bejegyzésben írok róla; egyébként anya nagyon örült neki, amellett, hogy kicsit lecseszett, amiért ilyen drága ajándékot vettem :) apa is örült... úgyhogy jó befektetés volt]

A Mülleren kívül jártam a C&A- ban is, ahol beleszerelmesedtem egy táskába, egyszerűen nem lehetett otthagyni. Olyan, amilyenről mostanában álmodozok, clutch, a csuklómra is rátudom tenni, hosszú pántja is van, világos barna kis bézses beütéssel, vagy inkább tejeskávé és mindezek mellett még szegecses is, szerelem volt első látásra. A mérete is pontosan megfelelő számomra, minden dolgom kényelmesen elfér, és nem kell itthon hagynom 1-1 dolgot, ha buliba készülök. [Ballagásra ezt is vittem magammal,  illik ahhoz a csodaszép cipőhöz, meg már 1-2 bulin is túl vagyunk azóta, nagy sikere volt]
Ezeken kívül mást nem vásároltam, na jóóó, ez nem igaz, mert 4 különböző doboz kávét igen :)
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése