2013. június 21., péntek

Oriflame lakk-teszt

Nemrég kezembe akadt egy Oriflame katalógus, rendeltem is többek között 2 lakkot, mi mást. :) Eddig nem ismertem ezeket a lakkokat, mivel egyetlen darabom sem volt; de most a 2 beújított szín lesz a témám. Már egyszer felkentem pár hete, ez a 2. alkalom, úgyhogy most tudok véleményt írni igazán.
A lakkok neve: Oriflame Very Me Getaway Coral és Cerise (AVONban a Coral  Reef és a Strawberry a "megfelelői") A Very Me Gateway körömlakkoknak van egy harmadik tagja is Turquoise, de sajnos ezeket a kékes-türkízes árnyalatokat nem szeretem magamon, és nem igazán illenek a stílusomhoz, szerintem. Egyébként a Very Me családhoz tartoznak még repesztős, metálos, neonos és díszítős lakkok; illetve szemre, szájra és arcra való termékek. DE kanyarodjunk vissza a meglévő kettőhöz:


Én a korall színt megbolondítottam egy kis arany csillámmal, szerintem tökéletesen összeillenek. [essence colour & go - 67 make it golden]
Első rétegben nagyon gyorsan szárad és viszonylag szépen fed, de mivel a mosolyvonalnál kicsit átlátszik a szabadszél, ezért mindenképpen szükséges a 2. réteg. Az össz-száradás szerintem átlagosnak mondható, nem kell túl sokat várni rá, nálam 5-10 perc volt kb, de ebbe benne van a csillogó fedőlakk is.
A 3.napon kezdett a körömszélnél látszódni egy kicsi kopás, de 5 napig simán hordható volt, legalábbis én akkor mostam le őket. Az állaga szerintem pont jó, nem túl sűrű és nem is folyós. Az ecset henger alakú, de szépen szétterül a körmön, így szinte egy mozdulattal fel lehet kenni. 8 ml, az ára: akciósan 599Ft/db volt, ami szerintem nem mondható drágának, én nem csalódtam bennük.
"Very Me Gateway - A színek fokozzák a mediterrán életérzést." ÉS tényleg :)
A hétvégéhez ideális lesz.
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése