2013. június 9., vasárnap

FILM - Egy kis Mennyország

"Marley Corbett (Kate Hudson) fiatal, gyönyörű, vadóc nő. Sűrű hódításai ellenére nem képes átadni magát az igaz szerelemnek, általában humorral öli el komolyra forduló kapcsolatait. Élete alapjaiban változik meg, mikor doktora (Gael Garcia Bernal) rákot diagnosztizál nála. Marley úgy dönt, nem adja át magát a betegségnek, sőt egyre elmélyültebben keresi a boldogságot - melyet végül legelhivatottabb segítője révén talál meg."
Sokat gondolkoztam rajta, hogy írjak-e erről a filmről, és végül úgy döntöttem, hogy itt a helye, mert én szerettem. A hétvégi nagybevásárlás alkalmával kiszúrtam egy akciós DVD-t, amin Kate Hudson mosolyog, kedves cím, aranyos kép, gondoltam csak nem lehet rossz film! :)
Mivel kisütött a nap, úgy döntöttem előszedem a nyári ruháimat, a téli vastag pulcsikat meg elteszem, úgyhogy közben simán lehet filmet is nézni ... hát, az első pár perc után meggondoltam magam, gyorsan elpakoltam a ruhákat és utána álltam neki a filmnek.
Szeretem Kate Hudson-t és szerintem már van olyan jó színésznő, mint az anyukája, igaz eleinte néha eléggé idegesítő volt...
Történet: Marley egy menő reklám cégnél dolgozik, de néha rosszul érzi magát. Barátai unszolására elmegy orvoshoz, [Julian]  aki egy vizsgálat sorozat után rákot diagnosztizál nála, amit sajnos már nem lehet műteni. Viszont beajánlja egy kísérleti kezelésre (amit egyébként abbahagy)
Marley élete a munka területén nagyon sikeres, de sajnos a párkapcsolataiban nem, valahogy mindig elüldözi a férfiakat, mert egyiksem az igazi. Az egyik vizsgálat során találkozik Istennel, Whoopi Goldberg képében, aki teljesíti 3 kívánságát. A repülés és az 1 millió után - amiből adózni kell, úgyhogy csak a felét kapja - a 3. kívánságot nem tudja.... (ez a része is a vígjátékot erősíti...) DE majd a film végére kiderül azért, hogy mi is a 3. :)
A vizsgálatok során azonban Marley flörtölni kezd Juliannal; aminek meg is lesz a jutalma mivel Dr. J. elhívja, egy "randira". A történet többi jelenet arról szól, hogyan teljesülnek a kívánságai, hogy a különböző élethelyzetekben élő barátai hogyan viszonyulnak ehhez a váratlan, tragikus helyzethez, és a családi háttér fontosságát is felfedezhetjük.
Nekem nagy kedvencem még Vinnie, aki rendelésre megy boldoggá tenni Marleyt [hehehehehhe]
Ettől függetlenül egy nagyon megható és elgondolkodtató, mély érzésű filmről van szó, amit szerintem az emberek többsége mélyen át tud érezni. Sírós papírzsepiket elő! 10-ből / 8,5
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése