2013. június 5., szerda

DIY - Gallér

via:Pinterest


Ezt a bejegyzést, már több, mint 3 hónapja elkezdtem, most rátaláltam a piszkozatok között és még mindig aktuális, úgyhogy most befejezem. :)

A díszített gallérok fénykorát éljük éppen, ami nem is olyan nagy probléma, szerintem. Nem baj, hogy az ingek - blúzok feltámadtak, és ismét "menő" lett hordani. Nekem különösen tetszik ez a kifinomult, visszafogott darabok, amelyeket a saját stílusunkhoz igazíthatunk.
Szerencsére most már sokféleképpen fel lehet dobni a szettünket, a nagy masniktól kezdve, a ráhímzett mintákon át, a mostani bejegyzés témájául szolgáló díszes gallérokig. Ingek közül az én kedvencem még a kék-fehér hosszában csíkosak is... (Éljen soká a matróz stílus (sailor style)!!!)

De kanyarodjunk vissza a gallérokhoz.
A blúzunk gallérját sok mindennel lehet díszíteni: gallér dísszel, hímzéssel, flitterrel, csillámporral, strasszokkal, de főleg különféle gyöngyökkel. (ahogy itt a lépésről-lépésre képeken is látjátok)
A szegecses darabok pedig itt is előnyt élveznek, mivel az idei év legkedveltebb díszítő elemei lettek.

A kiválasztott ingre, mint (←) itt is különböző méretű arany, ezüst és fehér gyöngyöket varrtak fel; de lehet akár ragasztani is! Szépen szimmetrikusan, vagy kedvetek szerint szétszórtan.


Takács Nóra (JóNő Nóri) készített is egy videót, amit itt találtok meg:



Az egyszínű ingek gallérjait szerintem nagyon jól feldobja még egy erősen kontrasztos (fekete-fehér), komplemeter színű, vagy még eltérőbb, élénkebb, esetleg neon színű csipke (fekete-pink vagy zöld). Imádom a csipkét, ezvan. :)




Igazából vásárolható (ismét) csak gallér is, amit akár pólóhoz vagy pulcsihoz is fel lehet venni. De ezt úgy is meg lehet csinálni, ha egy megunt ingről szépen levágjátok a gallért, és azt díszítitek fel.
(azért ismét, mert amikor kicsi voltam, emlékszem, hogy anyukámnak is volt, de akkor csak fehér színben.)
Sőt, már más anyagból is megtalálható, pl a horgolt, a bőr és a fém, úgynevezett gallérnyakláncok formájában. Nekem is volt, de az nem tetszett annyira, sajnos, úgyhogy eladtam már...


A gallér-díszről pedig bővebben itt olvashattok, illetve tippeket is kaptok a rendeléshez, Lookfancy blogján:


Még 1-2 inspiráló kép:
via:Pinterest
via:Pinterest
via:Pinterest
arany színű gallér-dísz - Lookfancy blog
via:Pinterest
via:Pinterest
EZ volt a nyakláncom, amit eladtam ... (nem saját kép)
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése