2013. július 20., szombat

Szalmakalap

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én amióta megpillantottam a Szex és New York első mozifilmjében a szalmakalap felhozatalt, azóta nagyon-nagyon szeretnék magamnak is egyet. Igaz, választani szinte lehetetlen, annyi fajta van.... A filmből a 2 kedvencem:

Carrie; Mexikóban, a nászúton, imádom a fotelt is ....
Samantha, Hollywood
Szerintem most is fénykorát éli, és a nyaralás egyik elmaradhatatlan kelléke, hiszen nem csak stílusos, de megvéd minket a nap káros sugaraitól is, legyen szó strandolásról, hajókázásról vagy városnézésről. Nekem a homokos tengerpartról és a medence széléről is egyből a szalmakalap jut eszembe. Mindezek mellett a nagy karimájú kalapokat arra is használhatjuk, amire a filmben Samantha .... :)
Szerencsénkre a Tesco, vagyis az F&F már 4 éve mindig piacra dob 1-2 csinos kis darabot, amire ha türelmesen vártok, akár fele áron is lecsaphattok, én tavaly mindig lemaradtam erről. DE idén minden megváltozott, és én is megvettem álmaim kalapját, amit már láthattatok az utolsó lakkos bejegyzésben.
Igazából semmi extra, fehér, és egy aranylánccal van "díszítve", de nekem maga a tökély :)

Nem mellesleg ma átléptük a 1o.ooo-es nézettséget! Köszönjük :)
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése