2013. július 6., szombat

Lovely - Baltic Sand Nr. 1.

Időközben beszereztem a Lovely csodálatos csillogó homok Nr. 1., rózsaszín körömlakkját. Az eredmény természetesen az, amit vártam: gyönyörű szín, hosszan tartó fedés, nálam kb az 5. napon kezdett el kicsit lepattogni...
Két rétegben nagyon jól fed, gyorsan szárad és könnyű felkenni – nem túl sűrű, szépen terül, könnyen el lehet igazgatni a körmökön. A száradás szinte látható, mivel megváltozik kicsit, talán a mattuláshoz tudnám hasonlítani. A színe narancsos pirosas, valahol a kettő között, olyan világos pirosnak, vagy téglapirosnak mondanám, körmön első rétegben világosabb rózsaszínnek tűnik (nekem), de a 2. rétegnél már határozottan piros, és tele van szépséges arany csillámokkal, ami a napfényében csak úgy szikrázik, szerintem ez adja, hogy narancsnak is tűnik. A felülete nem túl érdes, én szeretem "simogatni". A harisnyába sem akad el és egyáltalán nem zavaró a viselése. Szerintem hosszú és rövid körmökön is egyaránt nagyon jól néz ki.
A lemosás szintén nem okoz nehézségeket, kicsit nehezebben megy, mint egy sima lakknál, de annál azért sokkal könnyebb, mint amire először számítottam. Aki gyakran használ csillámosat (glittereset), az tudja miről beszélek...
Egyéb tudnivalókat megtaláltok még: ITT (ecset, kiszerelés....) Ára, akció nélkül 650 HUF.
Lelőhelye még mindig a Rossmann üzletei.


Lehet, hogy elcsábulok annyira, hogy a kékjét is megvegyem; remélem lesz még 1-2 szín, szerintem sokan keresnék; én pl tuti beneveznék egy fehérre, a barátnőim pedig a lilára... Azt hiszem kinevezem az idei nyár lakkjának. A lábamon már most tudom, hogy csak ez a színű lakk lesz, vagyis már van. :)
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése