2013. április 19., péntek

Terra Naturi szemöldökfesték - Glamour-napi élménybeszámoló 1.

Imádom a szemöldökömet, az ívét, a vastagságát, a színét, egyszerűen úgy imádom, ahogy van. DE sajnos néha sok hullik ki egyszerre, és akkor olyan bénának érzem magam a hiányosság miatt :)
Most hétvégén Glamour-napok voltak, úgyhogy már jó előre összeírtam egy listát.
Láttam a JóNő Nórinak egy szemöldökös videóját, ami az ihletet és a listát adta anno -úgy fél éve, most pedig megkaptam a kellő löketet hozzá, hogy megvegyem; főleg -20% kedvezménnyel!
Igazából ezen a téren teljesen esetlen voltam, úgyhogy a Müllerben megkértem egy eladót, hogy segítsen nekem. Szerencsére egy normális fajtát sikerült kifognom, aki megértette, hogy mi a szituáció, végignéztünk minden fajtát, filctollastól kezdve, a szemöldök ceruzán át a szemöldök-gélig (amivel igazából csak a saját szemöldöködet fixálod) minden volt; majd a legutolsónak hagyta a port. Kezdtük egy 5ezer ft-os-sal (márkát nem írok), kevés is volt, drága is volt.... főleg első próbálkozásnak. Majd még egy nagy márkát, hasonló kaliberrel..... Egyszer csak "megvilágosodott"  és eljutottunk a Terra Naturi állványig. Igen, jól gondoljátok, természetes alapanyagok, tartósítószer nélkül, stbstb.... és 2ezer körüli árban mozgott. (-20% !!!) Tátva maradt a szám, elvileg az ilyen termékekért szoktak brutális pénzt elkérni, az utolsó darabot le is emeltem belőle.... (mint később megállapítottam a Terra Naturi a Müller saját márkás termékei közé tartozik, tehát, csak itt tudjátok megvásárolni, és valószínűleg ezért is ilyen pénztárcabarát az ára. )
Természetesen hosszasan elidőztem ennél az állványnál, mivel elég sok termékük van, és mindegyiknek szuper ára van, a minősége is nagyon jó, ezt így utólag teszem hozzá, mivel bevásároltam belőlük....


Terra Naturi szemöldökfesték:
Mesterséges tartósítószerektől mentes. Szemészek által tesztelt, kontaktlencsét viselők is használhatják. Az illatanyagot illóolajok szolgáltatják. Glutén- és laktózmentes, vegán. A növényi kivonatok ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származnak.
Teljesen természetes hatást kelt, és nekem egész nap kibírja, pedig kombinált/zsíros a bőröm. [najó, azért legalább egyszer megigazítom, ha szükségesnek látom :) ]
Egy szett egy világos- és egy sötétbarna púderes festéket tartalmaz + ecsetet. Az ecset is egész jó minőségű, kicsit kemény (emiatt is poroz a festék egy kicsit), de jó a mérete és formája (kétvégű -ferde, kerekített). De vettem egy másik ferde ecsetet is, hátha kell.
A doboza strapabíró, kemény műanyag, minden táskában túléli törés nélkül, ami csak előnye a terméknek. Pontozás szempontjából 10/10, de egy tükör lehetne benne :)
Én a 01 - all for one nevűt vásároltam, de úgy emlékszem nem is volt belőle többfajta. Sajnos ezt nem néztem meg, túlságosan megörültem, hogy találtam egy árban, minőségben és színben megfelelőt magamnak. De mivel 2 szín van benne, amiből bárki kikeverheti a magának valót; előfordulhat, hogy csak ez az egy fajta van, sajnos nem tudom biztosan.
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése