2013. április 10., szerda

FILM - Ilyen a formám

"Zoe (Jennifer Lopez) egy kisállatbolt tulajdonosa, elpazarolta a legszebb éveit, és nem sikerült a nagy Őt megtalálnia. A biológiai órája azonban vészesen ketyeg, így negyven környékén elhatározza, hogy gyereket vállal, amíg még lehet. Ma már persze az sem gond, hogy szerelem, társ, házasság nélkül essen teherbe, jelentkezik mesterséges megtermékenyítésre. Ám a sors kiszámíthatatlan, az esemény napján, a rendelőből kilépve Zoe találkozik Stannel (Alex O'Loughlin). Nem kell hozzá sok idő, hogy rájöjjön, mindig is ilyen sármos, jóképű férfiról álmodott. Az egyetlen gond, hogy Stan mit szól majd a más állapothoz. Hamarosan dönteniük kell, mit szeretnének."

Zoe elhatározza, hogy családot alapít, ezért mesterséges megtermékenyítéssel gyermeket vállal. A beavatkozás után belép az egyedülálló anyák klubbjába is, ahol megismerkedik 1-2 fura emberrel és történettel... Az orvostól hazafelé menet azonban összefut egy igen jóképű férfival, Stannel, aki a termelői piacon saját készítésű sajtot árul.
Az első randijuk előtt Zoe készít egy terhességi tesztet, amit csak a randi után tud megnézni.
Hihetetlen módon már az első alkalommal teherbe is esett, ami a statisztikák szerint nagyon ritka. Hirtelen meg lett Zoénak mindene, amire vágyott, csak nem úgy, ahogy annak lenni kellett volna. Itt kezdődik a bonyodalom, elmegy Stanhez, elmondja neki, és ő kiakad, majd vállalja a gyerekeket, mivel közben kiderül, hogy ikrek lesznek, és Stan már az anyagi helyzeten rágódik, miközben Zoe állandóan felhozza, hogy tudja, hogy nem az ő gyerekei.... (itt idegesítő) Egyébként totál káosz, ami nekem külön tetszik.

Jennifer Lopez filmjeit régen nem szerettem, ez viszont nagyon tetszik, igaz néha idegesítő Zoe karaktere... Azért is tetszik, mert elég modern a történet, egyáltalán nem egy tipikus romantikus film. A kiskutyát is imádtam, meg a nagymamát is. A fiú igyekezete pedig irigylésre méltó, szerintem a való életben nem is létezik ilyen egyed. :) Nem elhanyagolandó, nagyon helyes is!
Szerintem nagyon aranyos film, és én sokat nevettem rajta (Muffin Muff), már megnéztem azóta jópárszor, de sosem unom meg, 9/10.
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése