2013. április 27., szombat

Mindennapos viseletem.


1. Zepter mágneses karkötője - Energia
Már legalább 8 éve megvan ez a karkötő, anyukámtól kaptam, amikor gimibe jártam, és akkor is imádtam, de aztán kezdtem aggódni, hogy nagyon megkopik... Már egy fél éve rátaláltam, és ismét hordom. Nem igazán a mágnesessége miatt, hanem mert egyszerű és nekem amúgy is a merev karkötők tetszenek igazán.
A Zepteres mágneses ékszereket 4 csoportra osztották, Vitalitás, Intuició, Kreativitás, Energia. Van amelyiket kicsi Swarovski kövek díszítik, míg a másikakat nagy kocka alakú Swarovskik, vagy bőrszíjasak nekem a letisztultsága miatt kellett ez a darab, de most már a Vitalitásos merev is tetszik, amit 4 nagy kő díszít.
Az Energia névvel büszkélkedő csodálatos karkötők dekoratív részletei a tökéletességet és a beteljesülést szimbolizálják. Az energia a lélek tápláléka, energiával töltekezve azok lehetünk, akik valójában vagyunk. Az Energia kollekciónk karkötői erre emlékezteti viseléskor és hangsúlyozza egyéniségét. Az ellipszoid karkötők ródiumozott kivitelűek, és hat darab mágnessel rendelkeznek. Háromféle méretben készülnek: (S, M, és L). A többrészes karkötők ugyancsak ródium felületűek, és hat darab mágnessel rendelkeznek. Három méretben kaphatók (S – 16,5 cm, M – 18,2 cm és L – 20cm). Akik jobban kedvelik a mágneses karkötőket bőrpántos kivitelben, négy lehetőség közül választhatnak: sima fekete vagy barna színű bőrpántos vagy fekete v. barna színű kígyóbőr mintás pántos verzióban. A karkötők egyenként két darab mágnest tartalmaznak. Éjjel-nappal ragyoghat a Zepter mágneses ékszerkollekcióival. Viselője szebbnek, energikusabbnak érezheti magát.
Az enyém S-es :)


2. Gyöngykarkötő:
Imádom a gyöngyöt, nyakláncnak is és karkötőnek is, szerintem nagyon-nagyon elegáns. Ez a karkötő nem márkás, egy újságban volt pár éve, szettben fülbevalóval-nyaklánccal, de beleszerettem. :)
Egyszer azért remélem lesz egy szép igazgyöngy karkötőm (és hozzá nyakláncom is). De ez nem mostanában lesz....


3. Fossil óra, a szerelmem ♥
2011 karácsonyára nagyon szerettem volna egy ilyen stílusú órát, de sehol nem találtam olyat, ami szerelem lett volna első látásra. Akkor terjedtek el a szilikonos, ezer színben pompázó, nagy óralapos órák, de nem engedtem a csábításnak... és milyen jól tettem! Pedig anyukám nagyon megszeretett volna lepni egy órával, de nekem fémszíjas kellett...
Na szóval, Karácsony előtt dolgoztam, és az egyik akkori munkatársamon láttam Fossilt, megkérdeztem hol vette, mivel a Glamour - Joy - Cosmopolitan tele volt Fossil - Esprit - Adidas stb. órákat reklámozó szórólapokkal... Kinéztem egy Fossilt, ára a csillagos égben volt.... és egy Espritet is, ami kicsit lejjebb volt a csillagoknál, és hát, fogjuk rá, hogy tetszett is. Karácsonyra nem volt óra. Anya vett egy pár arany fülbevalót helyette. :)
Majd januárban a szülinapom előtt bementünk egy Espritet áruló ékszerboltba, oda csak kérésre hoznak ilyen órát, de csak akkor, ha 100% hogy meg is veszem. HÁT oké-köszi.... ezt hogyan is ígérhetném meg előre, mivan, ha: nem tetszik / nem áll jól / egyszerűen nem, nem NEM és kész.
Majd útba ejtettük azt is, amit a munkatárscsajszi mondott.... és ott volt Ő, nem az, amit a katalógusból kinéztem, hanem egy sokkal, de sokkal szebb. Ráadásul az ára is kicsivel lejjebb volt a katalógusban kinézettnél, és akkor megvettem magamnak karácsonyi-szülinapi ajándéknak.
Hát, most januárban volt 1 éves, de még mindig imádom, a szemem fénye, iszonyatosan vigyázok rá, de szerintem érthető is, szerencsére eddig senkin sem láttam pontosan ugyanilyet, egy hasonlóval találkoztam, de annak fehér szilikonos szíja volt. (enyém szebb)
Ez a legújabb szerzeményem, vele egészült ki a mindennapos megjelenésem. 1 hónapos a kicsike, közepén Swarovskis gyöngybogyóval, fukszia matt gyöngyökkel, fekete alapon. Szerintem csodaszép. :)
Ti milyen ékszereket viseltek állandó jelleggel, napi szinten??? :)

*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése