2014. december 22., hétfő

Karácsonyi ajándéklista

iPod A középső szín tetszik a legjobban, de zöldben és feketében vagy szürkében is elfogadnám.

Marlon - FRIENDS with BENEFITS testradír. A maga 5990 forintos ára + pk nem éppen pénztárca barát, de tudomásom szerint egy ilyen csomag fél évig biztosan elég, hiszen hetente csak 1-2 alkalommal lehet használni; úgyhogy részemről megéri. Barnacukrot, tengeri sót, jojobaolajat, narancsolajat, E-vitamint, Robusta kávét, olívaolajat tartalmaz, nekem nagyon karácsonyinak tűnik... Tuti meglepem vele magam, ha még sem kapnám meg senkitől...
(ha a linkre kattintasz egyből rendelni is tudod! / a képet egyik ismerősöm készítette)

Oral-B elektromos fogkefét is felvettem ide a listára, de azt anyukám és apukám ajándékozza majd nekem. Ahogy nézegettem kompatibilisek a fejek, úgyhogy maga a gép nálam a szín szerinti választás eredménye lesz (de mind kék színű). Viszont így közösen jól be is vásárolhatnak fejből is, mert 3 vagy 4 fajtáról tudok jelenleg, tiszta izgatott vagyok tőle :)

A tavalyi listámon is szerepelt de akkor csak a sima fekete, illetve idén már a fekete-arany párosítású óra. Jelenleg Ő:

Egyébként szeretném a 2015-ös Dolce Blocco határidőnaplót is, a napi felbontásút, amilyen idén is van/volt. Szép, nőies, diszkrét, én imádom és ismét van fekete alapon mintás. KELL!

Hordozhatós USB-s telefontöltőt is szeretnék, de ezt már megrendeltem magamnak :D Egy Leitz márkájút, 5000mAh akkuval, ami 2 telefon egyidejű teljes feltöltését teszi lehetővé, vagy 1 telefon 2 feltöltését.
(pluszba a Lakatos Márk - Stíluskalendáriuma lesz az ajándékom tőlem magamnak )

ÓÓÓÓÓ és a végére: Diffúziós hajszárító! Szerelmem!!! :) Philips
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése