2014. december 30., kedd

karácsony 2o14

December sem telt el másképpen, mint november, de ezt biztosan észre is vettétek. Ahhoz képest, hogy szabadságon terveztem lenni, a vizsgáim miatt, gyakran túlóráztunk.... dehát, ez az év ilyen volt: Voltak csúcspontok és mélypontok, nehézségek, szomorúság, fájdalom, veszteség, könnyek, nevetés –mint minden évben. De azt hiszem, erősebben jöttünk ki a végén, és azért megérte, még ha nem is volt könnyű. 2014 kemény, de eredményes, formáló év volt. Olyan érzésem van, mintha 2014 lett volna 2015 edzőtábora, hogy mire edzettünk, azt még nem tudom, majd meglátjuk. Nekem valahogy több rossz jut eszembe mint jó, úgyhogy remélem 2015-ben ez fordítva lesz. Azért a rossz dolgokat próbálom majd felejteni, a jó emlékeket pedig megtartom, hogy a következő évben is feltöltsenek energiával. Például ezt:
Zalaegerszeg, Adventi kalendárium
A decembert egyébként roppant jól zárom, 13-ból már 9 vizsgám meg van, ebből 6-ot a karácsony előtti héten tudtam le sikeresen! Valahogy ez lendületet adott és meg sem állok már... A karácsony is jól telt, családdal, barátokkal, ahogy szokott (szerelem nincs, de egyszer jönnie kell....azthiszem) DE kezdjük az elején...
Veronika barátnőm élménykarácsonyozni szeretett volna, úgyhogy kitaláltuk, hogy 21-én, vasárnap elmegyünk Zalakarosa segway-túrázni. Előtte a Szilágyi cukrászdában gyűjtöttünk plusz energiákat. Imádtuk, 2 óra a szabadban, vidáman. Nagyon jó volt, ajánlom mindenkinek, mi nyáron tutibiztos, hogy visszatérünk a hosszú, 3 órás túrára. Utána a nagy kimerültségre elmentünk vacsizni a Zöld Elefántba Zalaapáti éttermébe. Remek nap volt. Köszönöm szépen!
22-én moziban megnéztük az Exodus: istenek és királyok című filmet, amiről később írok majd!
Az idei fánk, a tavalyihoz hasonlóan lila színben tündökölt! :)
A szokásos söjtöri bulit kihagytuk, nem volt hozzá kedvem, és már pár hónappal előtte kitaláltam, hogy semmiképpen sem megyek el. Szerencsére más sem volt nagyon megindulva, Nórával azért elmentünk december elején kiereszteni a ... mindent :)
Nórától egyébként ezt kaptam, toffifee is volt hozzá: Köszönöm ezt is! :)

Anyukáméktól Oral-B elektromos fogkefét kértem + fejekkel. IMÁDOM :) és egy 3 emeletes sága teatartó dobozt, ami nagyon szuper!!!
Liora gyűrűre is elszántan gyűjtöttük a pontokat az OMV-nél, 3000,- huf-ért szerintem nagyon is megérte ez az ékszer:

Minden éven meglepem magamat, ez idén sem volt másképp, Márk könyvét előre megrendeltem, úgyhogy december első hetében megérkezett, de addig békésen várt a fóliájában :) ezenkívül a már említett hordozhatós Leitz USB-s telefontöltőt is karácsonyra vettem.

26-án anyukám édesanyjánál (akitől a decemberi pixiboxot kaptam), 27-én pedig apukám édesanyjánál (pénzt kaptam.) voltunk. Az idei karácsony nagyon gyorsan elmúlt, már most hiányzik, a szilvesztert pedig egyáltalán nem várom...
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése