2014. szeptember 14., vasárnap

KÖNYV - J. Sterling: #1 A hibátlan játék - The Perfect Game

" Nem így és nem ezt akarták.
És mégis...

Két fiatal, Cassie Andrews és Jack Carter kezdi meg tanulmányait a főiskolai előkészítőn. Amikor Cassie megismeri az emelkedő csillagú baseballreménységet, Jacket, határozott szándéka, hogy nagy ívben elkerüli ezt a beképzelt fölényes alakot. Ám Jack egészen másképp képzeli: randizni akar a lánnyal.

Mindketten sérült lelkűek, tele bizalmatlansággal, félnek kitárulkozni a másik (és önmaguk) előtt, és így vágnak bele ebbe az érzelmi utazásba, amely a szerelemről és a megbocsátásról szól. De a hosszú út végén talán meg lehet ragasztgatni az összetört szíveket...

Mert az élet néha durva és kegyetlen, mielőtt gyönyörűvé válna..."
 

Amikor Pestre utaztam áprilisban, akkor olvastam először, akartam is róla írni, de egyik barátnőmnek is nagyon megtetszett és akkor még nem olvasta, úgyhogy talonba volt rakva szegényem. Most pénteken elolvastam újra, mert kicsit kellett az ilyesfajta kikapcsolódás.
Nem tudom, hogy miért, de erről is a Dögölj meg John Tucker jutott eszembe. John és Jack karaktere kb totál ugyanaz, sport iránti szeretetük, meg a lányokon való átgyaloglás...ja és mind a kettőnek cuki, kedves kisöccse van. Makacsság szempontjából egyébként még magamra is ismertem Cassie személyében, az ilyen bunkó Jack-féle fiúkért én is csak titokban rajongtam/rajongók, nyíltan pedig full-bunkónak tartom őket. :)
Bár ekkora "szerencsém" sose volt, hogy összejöttem volna a számomra legmenőbb/leghelyesebb minden leg pasival...
A fordítással és elírással nem voltam 100%-ig megelégedve, valahogy ezten a téren ezerszázalékos maximalista vagyok, nem szabad hogy ennyire rossz minőséget adjunk ki a kezünkből. A sok cicusozás is idegesített egy idő után. Amúgy ez a történet valahogy nekem nagyon tetszett, annak ellenére, hogy nagyon is kiszámítható. Viszont azt én nem értem, hogy miért kell ennek még 2 folytatást kiadni. Van benne romantika, szex, és jó sok dráma. Néhol túl lett kicsit bonyolítva egy-egy rész, de megéri kivárni a végét, mivel a megpróbáltatások után a darabok a helyére kerülnek, minden tisztázódik és a két sebzett fiatal megkapja a boldog befejezést. Nagyon jól fel volt építve minden karakter, a múltjuk, a jelenük, célok, az is tetszett, hogy egyszer Cassie, máskor pedig Jack szemszögéből olvashattunk. Az meg hab volt a tortán, hogy nem ilyen "k*rvára szeretek dugni veled és mindjárt elélvezek" megnyilvánulásokkal írta le a szex-jeleneteket. Egyedül a fő fordulóponton akadtam ki, azt mondja a csaj, hogy terhes vagyok, és még csak nőgyógyászhoz sem kísérte el, hogy igaz-e, hanem egyből lakodalmat tartottak.... NEMÁÁR inkább olvastam volna még 100 oldallal többet, csak kicsit itt kidolgozottabb is lehetett volna. Én biztosan el fogom még olvasni ezt a könyvet, mert valamiért nagyon át tudom érezni, amikor a legnagyobb boldogság közepette felhívta Cassiet Jack, hogy hát sajna többet nem találkozhatnak.... 
Remélem nem baj, hogy kicsit bele-bele kaptam, és nem meséltem el részletesen, de teljesen elmesélni nem szeretném a történetet, mert ezt máshogyan nem lehetne leírni... Olvassátok el! :)
Úgy döntöttem, tovább szárnyalok a NEW ADULT kategóriás könyvek között. :)
Ulpius-ház Könyvkiadó, 2013 - Ára: 3499,- (330 oldal)
A könyvnek egyébként még van 2 része #2 The Game Changer, 2013 és #3 The Sweetest Game, 2013. Kíváncsian várom, hogy Magyarországon mikor jelenik meg fordításban.
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése